Gå til innhold

Latterlig sex


BettyBlue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk ikkje med meg noe sex eg !

Men Ariana og Alexsis _MÅ_ være samme person !

Hva betyr "tickled", oversatt til norsk egentlig ?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikkje med meg noe sex eg !

Men Ariana og Alexsis _MÅ_ være samme person !

Hva betyr "tickled", oversatt til norsk egentlig ?

Mvh

To tickle er å kile. Ariana og Al-etter-eller-annet er søstre, i følge beskrivelsen - den ene har jo krøller og den andre slett hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikkje med meg noe sex eg !

Men Ariana og Alexsis _MÅ_ være samme person !

Hva betyr "tickled", oversatt til norsk egentlig ?

Mvh

Det er da en sterk seksuell undertone over bildene og i teksten iallefall! Jentene er lettkledde og kiler hverandre, eller blir bundet og kilt av andre.

Tickeling = kiling!

To tickle = å kile

Jeg syns det er ultrakomisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To tickle er å kile. Ariana og Al-etter-eller-annet er søstre, i følge beskrivelsen - den ene har jo krøller og den andre slett hår?

So What ? :-)

De var høggandes like syns eg i hvertfall, frisøren før og etter kanskje ?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da en sterk seksuell undertone over bildene og i teksten iallefall! Jentene er lettkledde og kiler hverandre, eller blir bundet og kilt av andre.

Tickeling = kiling!

To tickle = å kile

Jeg syns det er ultrakomisk!!!

Eg må inrømme att eg kun såg over siden med ett "halvt øye", de der eventuelle seksuelle undertonene var ikkje mye dominerende i hvertfall !

Gadd ikkje lese teksten.

Syns det minna om amerikansk patetisk skole miljø eg !

Pufff....Dårlige greier var det ! :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i helvete er det de driver med på de bildene?

Og jeg som hadde forventet noen saftige bilder nå, og så er det bare en haug med føtter som noen tar på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i helvete er det de driver med på de bildene?

Og jeg som hadde forventet noen saftige bilder nå, og så er det bare en haug med føtter som noen tar på?

Jentene kiler hverandre eller blir kilt av menn mens de er bundet. Og de blir mer og mer lettkledde, og ler seg fordervet hele tiden. Merk deg teksten, så detaljert.

Ho ho.

Saftige bilder over nakne jenter kan du se andre steder, SDD. :o) Regner med at du har full oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene kiler hverandre eller blir kilt av menn mens de er bundet. Og de blir mer og mer lettkledde, og ler seg fordervet hele tiden. Merk deg teksten, så detaljert.

Ho ho.

Saftige bilder over nakne jenter kan du se andre steder, SDD. :o) Regner med at du har full oversikt.

Joa, jeg har selvsagt full oversikt selv om sånt var morsommere for noen år siden.

Nå holder det ikke lenger med vanlig sex, nå snakker vi om kiling og tau! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...