Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant en nydelig LITEN utgave av den sausen, og tenkte å sende deg som gave, -men har du gitt meg noen adresse? NÆ!

Gjest retvizan
Skrevet

Fikk du melding av meg i går kveld? Litt kluss på mother, men jeg sendte en altså.

Skrevet

Fikk du melding av meg i går kveld? Litt kluss på mother, men jeg sendte en altså.

tror ikke det?!?!?!?!

Skrevet

Jeg hadde også kluss, fikk beskjed om at det var for lenge siden jeg hadde brukt mother og måtte logge inn på nytt enda jeg nettopp hadde logget inn og etter det fikk jeg beskjed om at meldingen var ugyldig.

Gjest retvizan
Skrevet

tror ikke det?!?!?!?!

Ok, da vet jeg det til neste motherbesøk. Skrev melding og trykka på send, men etterpå fikk jeg bare opp: siden kan ikke vises osv.

Trodde meldinga var sendt likevel.

Gjest retvizan
Skrevet

Jeg hadde også kluss, fikk beskjed om at det var for lenge siden jeg hadde brukt mother og måtte logge inn på nytt enda jeg nettopp hadde logget inn og etter det fikk jeg beskjed om at meldingen var ugyldig.

Jeg fikk ingen kvittering, men det har skjedd før. Da sendte jeg samme meldinga flere ganger, he he.

Skrevet

Ok, da vet jeg det til neste motherbesøk. Skrev melding og trykka på send, men etterpå fikk jeg bare opp: siden kan ikke vises osv.

men jeg husker ikke HELT da . om det var da eller da, jeg fikk......:-) Hva handlet den om da? *s*

Gjest retvizan
Skrevet

men jeg husker ikke HELT da . om det var da eller da, jeg fikk......:-) Hva handlet den om da? *s*

Jeg husker at jeg skrev at det å bære stein ble tyngre med åra, he he.

Da jeg har fortrengt resten, regner jeg med at det var noe svigermorgreier.

Skrevet

Jeg husker at jeg skrev at det å bære stein ble tyngre med åra, he he.

Da jeg har fortrengt resten, regner jeg med at det var noe svigermorgreier.

hehe, husker ikke -men jeg tror ikke jeg fikk noe om de emnene i går kveld! *s*

Skrevet

Du har navnet mitt! Siden det er veldig få som heter det samme som meg så er det bare å bruke tlf-katalogen :)

*Gleder meg til å få sausen til flisa i posten*

Skrevet

Du har navnet mitt! Siden det er veldig få som heter det samme som meg så er det bare å bruke tlf-katalogen :)

*Gleder meg til å få sausen til flisa i posten*

oki! :-) Vil ikke ha noen saus i retur! *s*

Skrevet

oki! :-) Vil ikke ha noen saus i retur! *s*

Jeg ba vel om den :)

Skrevet

Jeg ba vel om den :)

:-)

Flott adresse! Passet til deg! *s*

...vel, den som venter, -etc....

Skrevet

:-)

Flott adresse! Passet til deg! *s*

...vel, den som venter, -etc....

Det blir første gang jeg får saus i posten, og det var faen meg på tide at noen endelig sender meg det! :)

Skrevet

Det blir første gang jeg får saus i posten, og det var faen meg på tide at noen endelig sender meg det! :)

*LOL*, kan hekle et par grytekluter til deg også jeg! *ss*

Skrevet

*LOL*, kan hekle et par grytekluter til deg også jeg! *ss*

Jeg er mer enn fornøyd med litt saus i posten :)

Skrevet

Jeg er mer enn fornøyd med litt saus i posten :)

Au, au.... forsiktig der. Redd hu mener det der med grytelappene ;o( Når den damen først har satt seg noe i hodet..... *urmpf* Varsom lille venn!

Skrevet

Trøbbel på bygda? *fniz* jaja... får flytte nærmere sivilisasjonen da vøtt *s*, gamlemor ;o))

Gjest retvizan
Skrevet

Trøbbel på bygda? *fniz* jaja... får flytte nærmere sivilisasjonen da vøtt *s*, gamlemor ;o))

HØH!

Blir jeg mer sivilisert nå, så må jeg rammes inn. Hørt sånn nissetøys, jeg som spriker med lillefinger'n og alltingen når jeg klamrer meg til ølflaska. ;-)

Man er da dannet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...