Gå til innhold

Hvorfor forandra hun seg?


mcdoo

Anbefalte innlegg

Hei dere

Nå er jeg på skolen for første gang på to uker. Det er litt bra syns jeg. Vel, jeg har egentlig et åpent spørsmål.

Nå har jeg vært hos legen et par ganger og skal for tredje gang på torsdag. Han har sagt at jeg har en alvorlig depresjon og jeg får medisiner for det nå. I tillegg har legen og jeg tatt kontakt med rådgiver på skolen som nå er klar over situasjonen. Jeg har vært i møte med han to ganger og skal tredje gang på fredag.

Rådgiveren og jeg har skrevet et brev som skal gå ut til de lærerne jeg har. Han hadde også ringt hun jeg skulle ha i første time i dag sånn at hun var klar over det før jeg kom.

Det som jeg syns er rart er at jeg traff henne i gangen da jeg skulle til time. Da var hun plutselig veldig hyggelig og forståelsesfull. Hun lurte på hvordan det gikk og så videre.. Før har hun vært skikkelig sarkastisk og mobbete... Hvorfor denne forandringen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fordi hun har fått vite hvorfor?

Fordi hun hadde fått en god forklaring på hvorfor du har vært som du har vært, kanskje?

Det er bra hun har forbedret seg, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest McDoo

Fordi hun hadde fått en god forklaring på hvorfor du har vært som du har vært, kanskje?

Det er bra hun har forbedret seg, er det ikke?

ja, men det er så teit. syns hun skal være snill hele tiden, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...