Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Ei vennine av meg har vært sammen med en mann i 7 mnd nå , og er kjempelykkelig!

Så er vi alle 4 ute i Pinsen og jeg kommer i prat med typen hennes....

Jeg sier til han at han har funnet seg ei kjekk jente.

Også sier han at ; joda de har det fint på mange måter men det varer nok ikke lenge før han gjør det slutt , fordi hun er så lite intelektuell!!!?!Han likte litt mere glupe damer....

Akkurat som om han hadde partent på vettet!!

Så nå har jeg såå vondt av vennina mi som er lykkelig uvitende om hva typen sier om henne!

Skal jeg fortelle henne hva slags drittsekk han er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Jeg ville nok holdt kjeften godt igjen fordi hun mest sansynlig ville eksplodert, og beskyldt meg for å ville ødelegge bare fordi hun har det så bra. Bla bla bla...

Hun finner nok fort nok ut av det selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg selv i hennes situasjon... Hadde du villet at hun skulle fortelle deg det?? Sannsynligvis...

Du _kan_ risikere at hun blir forbanna og ikke tror deg..... Men den sjansen hadde jeg faktisk tatt, hvis jeg var deg.... Ihvertfall hvis hun er en god venninne...

Men jeg ville bare sagt akkurat ordrett det fyren sa, ikke lagt noe mer i det liksom. Og han må jo være rimelig teit da, som forteller sånt til kjærestens venninne, som tross alt sannsynligvis er mye mer lojal mot sin venninne enn mot ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du hun skjønner det da? *lol*

Neida...synes du skulle si det til henne, slik at hun kan konfrontere ham med det. Det er jo veninna di!

Om det var bare fylle vås eller om det er fakta, så bør han settes til konfrontasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest naninananananoonoo

Hva med å spørre henne om de har det bra sammen? Og prøve å få det nevnt i en påfølgende samtale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...