Gå til innhold

Vitamintilskudd, jeg er trøtt bestanding


Solsikke

Anbefalte innlegg

Jeg er trøtt bestandig, må sove på dagen og er kjempe trøtt. Noe må være galt, vitamin mangel tenker jeg nå? Kan det være det og hvilke vitaminer hjelper mot det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninni

Det er mulig det hadde hjulpet å komme seg ut litegrann i stedenfor å sitte inne og skrive innlegg på DOL hele døgnet....

Frisk luft i lungene er godt for deg og ungene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig det hadde hjulpet å komme seg ut litegrann i stedenfor å sitte inne og skrive innlegg på DOL hele døgnet....

Frisk luft i lungene er godt for deg og ungene...

*ler* Ja kanskje det:o) Er jo en del ute, men kanskje ennå mere ut ville ha hjulpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Ja kanskje det:o) Er jo en del ute, men kanskje ennå mere ut ville ha hjulpet?

Mange blir faktisk vårslappe...

Kanskje du bare skulle prøve Ginseng i noen uker?!!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninni

*ler* Ja kanskje det:o) Er jo en del ute, men kanskje ennå mere ut ville ha hjulpet?

Og hvis ikke det hjelper så kan du gå til legen for å få tatt en blodprøve for å se om blodprosenten din er for lav. Ellers kan du ta ginseng men de funker ikke før etter et par uker.

Ellers er du rett og slett vårslapp!! Trøst deg med at når du blir gammel så får du hvilt i massevis. Kanskje noe å se frem til :-I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange blir faktisk vårslappe...

Kanskje du bare skulle prøve Ginseng i noen uker?!!

Mvh

Ja vårslapp og vinterdepresjoner, var like ille i vinter. Men får forsøke ginseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vårslapp og vinterdepresjoner, var like ille i vinter. Men får forsøke ginseng.

Sjekk blodtrykket ditt. Er det lavt kan mann bli trøtt av det.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa, - du må skape deg flere ting som du kan glede deg til! :-)) Slikt FÅR man energi av, helt sant!

Ja jeg får bruke Man Power ideen din:o)

Tester den ut umiddelbart*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrete

ta en blodprøve, og si hvorfor, altså at du er så trett.

legen vil da ta blodprøve og finner ut om du f.eks mangler b12, og det blir du trett av.

imellomtiden kan du jo ta b-kompleks vitaminer, og drikke mye melk som det er mye b12 i. Ikke begynn med dette etter blodprøven er tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrete

ta en blodprøve, og si hvorfor, altså at du er så trett.

legen vil da ta blodprøve og finner ut om du f.eks mangler b12, og det blir du trett av.

imellomtiden kan du jo ta b-kompleks vitaminer, og drikke mye melk som det er mye b12 i. Ikke begynn med dette etter blodprøven er tatt.

ikke begynn med dette før du har tatt prøven..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...