Gå til innhold

Tann-smykke


Gjest Hva syns du?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva syns du?

Jeg er en jente på 25 som får mye skryt for tennene mine. De er ganske hvite og rette, og er nok litt min "pryd". (Jajaja, jeg skryter litt, hva så? ;-))

Nå har jeg uansett lyst til å plassere en ørliten diamant på en av hjørnetennene. Men er usikker.

Er dette harry? Er det fint? sexy?

Er veldig i tvil.

Hva syns dere der ute, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her skal du få MIN mening:

Det er vanvittig stygt, det ser ut som matrest og jeg blir stående å se på dette hele tiden når jeg snakker med vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Synes det ser ut som noe som ikke skal være der!

Ikke ødelegg de fine tenna dine med noe sånt juggel... Er IKKE fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste personer som ikke studerer deg helt på nært hold vil nok tro at du har en misfarget tann, eller at en matrest henger igjen.

Stygt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Kan du ikke heller trekke ut en av disse flotte tennene dine og henge det i en kjede rundt halsen? Så får alle se hvor fine de er uten å stirre fordi de tror du har matrester på tanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en annen nedenfor sier: et stykke fra ser tannen misfarvet ut.

Trodde dessuten dette var litt på vei ut?

Personlig synes jeg et pent smil er smykke nok i seg selv, men så er jeg yrkesmessig "belastet", da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på den som synes diamanten ser ut som misfargede tenner - det er jeg enig i. Du skal ganske tett inntil den personen før du ser at dette er tannpynt. Er ikke det litt dumt?

Min mening: Ikke ødelegg de pene, hvite tennene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva syns du?

Ser ut som jeg bør revurdere dette litt...

Men en ting lurer jeg på - hvordan får man en diamant, som skinner og glitrer, til å se ut som noe gul/brunt misfarget noe? Eller en matrest???

Fatter det ikke.

Men ellers takk for alle meninger. Ser det er fryktelig negativt , dette, så jeg lover vurdere det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg bør revurdere dette litt...

Men en ting lurer jeg på - hvordan får man en diamant, som skinner og glitrer, til å se ut som noe gul/brunt misfarget noe? Eller en matrest???

Fatter det ikke.

Men ellers takk for alle meninger. Ser det er fryktelig negativt , dette, så jeg lover vurdere det :-)

Skal du sette inn en ekte diamant, glitrer den forsåvidt. Da må tannlegen bore et hull for å få plass til "spissen" bakpå diamanten. De fleste "diamanter" som settes på, har en gullkant rundt, og da ser det ikke like "glitrende" ut. Fordelen er at med disse slipper du å bore - den blir limt rett på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Her skal du få MIN mening:

Det er vanvittig stygt, det ser ut som matrest og jeg blir stående å se på dette hele tiden når jeg snakker med vedkommende.

Det har hatt sin tid. Skikkelig harry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje ødelegg _renheten_ i munnen din ved å putte inn fremmedelementer, mye penere med naturlige rene hvite tenner uten krimskrams på !

Det er no mitt syn ! :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alven

Syns personlig ikke det er fint. Man blir helt paralysert av den også, og på avstand ser det ut som om du har ett digert hakk i tanna.

Men det er jo lett å ta av smykket, og det koster ikke mye, så du kan jo prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...