Blésha Skrevet 21. mai 2002 Skrevet 21. mai 2002 Det er ikke sangen med denne tittelen jeg snakker om. Jeg kommer nok til å bli litt stille en stund fremover, i alle fall her på DOL. Har eksamen om to uker, og ellers flytter jeg når skolen er slutt 21.juni. Kan hende jeg blir sen med å svare på mail også. Formen er ikke noe særlig god for tiden, hverken psykisk eller fysisk. Er mye sliten. Ta vare på dere selv, ok? 0 Siter
kozy Skrevet 21. mai 2002 Skrevet 21. mai 2002 ta vare på deg selv du oxo ok? si ifra når du flytter da vennen!! 'store støttende klemmer* 0 Siter
Blésha Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Skrevet 21. mai 2002 ta vare på deg selv du oxo ok? si ifra når du flytter da vennen!! 'store støttende klemmer* Jeg skal flytte i sankthanshelgen. Kommer til å være på #nattprat, men mindre her på DOL. Glad du finnes jeg! 0 Siter
kozy Skrevet 21. mai 2002 Skrevet 21. mai 2002 Jeg skal flytte i sankthanshelgen. Kommer til å være på #nattprat, men mindre her på DOL. Glad du finnes jeg! du er god! takk i lige måde! *klemz* 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 21. mai 2002 Skrevet 21. mai 2002 Kommer til å stikke innom ranglere av og til....og husk det jeg sa! Jeg er ikke langt unna ;o) Take care!!!!! Varm klem fra meg til deg 0 Siter
Blésha Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Skrevet 21. mai 2002 Kommer til å stikke innom ranglere av og til....og husk det jeg sa! Jeg er ikke langt unna ;o) Take care!!!!! Varm klem fra meg til deg Jeg vet....... Takk, Taj. Jeg skal holde løftet jeg ga deg. Du vil nok høre fra meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.