Poetica Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hva betyr det når man hos en komapasient mistenker at "koplingene i hjernen virker ikke"? Betyr det det samme som at han er hjernedød? Eller kan det repareres? Finnes det håp? Kan han likevel våkne av komaen? Om så skjer, hvordan vil han da bli? Som en "grønnsak"? Kan noen forklare meg dette, jeg forstår kke, jeg vil forstå, men jeg forstår ikke det de sier... Er det mulig å overleve dette??? Eller vil han nå bare leve i en tidsbegrenset periode? Noen dager? Uker? Kan noen gi meg svar? Hvordan vet de dette?? Vil det vises på en ct-undersøkelse/mr-undersøkelse? (Jeg ønsker kun svar fra noen som vet hva dette konkret rent medisinsk handler om. La meg slippe diskusjoner utenom emnet. Takk.) På forhånd takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54674-jeg-forst%C3%A5r-ikke-kan-en-lege-svare-meg-haster/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.