Gå til innhold

Nå syns dere sikkert at jeg er ei patetisk


flisa

Anbefalte innlegg

gammal kjerring som tuller og tøyser altfor krampeaktig med SierDuDet, -og det stemmer det! :-)

Er helt åpen om det! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flørter du med SierDuDet? Skamme seg ;-)

nånå - FLØRTER ikke, bare janglær me'n! Han er lillevennen min! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen skam å flørte med meg. Det er mange her som har gjort det før deg :)

Men jeg flørter da ikke! :-) Da hadde du merket det! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt normalt flisa, både for gamle gubber og gamle kjerringer !

Og....ja, selvfølgelig er det patetisk, dumt, platt, latterlig og lavpanna !

Men det driter vi langt i, ikkje sandt !? :-)))

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iakttager

nånå - FLØRTER ikke, bare janglær me'n! Han er lillevennen min! *s*

...det bruser nok mer i flisa-blodet enn hun vil erkjenne nå, derfor "legaliserer" hun sin fjolleopptreden med en egen tråd som liksom skal ta vekk brodden av adferden... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det bruser nok mer i flisa-blodet enn hun vil erkjenne nå, derfor "legaliserer" hun sin fjolleopptreden med en egen tråd som liksom skal ta vekk brodden av adferden... ;-)

*lol* - Saken er at jeg så meg selv litt fra "utsiden" - og syntes for bare noen få år siden at 40-åringer var steingamle!

Skal si deg det, at det kan være fyr på peisen, selv om det er snø på taket! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iakttager

*lol* - Saken er at jeg så meg selv litt fra "utsiden" - og syntes for bare noen få år siden at 40-åringer var steingamle!

Skal si deg det, at det kan være fyr på peisen, selv om det er snø på taket! *s*

Når det er skikkelig fyr på peisen, så settes som regel et snødekt tak's rolle som avkjøler ut av spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er skikkelig fyr på peisen, så settes som regel et snødekt tak's rolle som avkjøler ut av spill.

jepp! :-) DET KAN FAKTISK TA FYR! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...