Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen alle sammen!

Tusen takk for alle de hyggelige meldingene og mailene jeg har fått - det varmer skikkelig!

Jeg er ute fra sykehuset, men ikke i form enda. Det kan være kyssesyke eller en annen virussykdom, legene klarer ikke helt å bestemme seg, virker det som. Det kan ta tid, og jeg må ta det heeeelt med ro en periode. Øver meg på det nå...

Vet ikke hvor mye jeg kommer til å skrive her inne i ukene som kommer, men jeg leser alt som skrives og følger med på det som skjer her!

Take care!

Klem fra Grete

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54704-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker deg god bedring Grete, og håper du snart er på beina igjen :-) Fint at du øver deg på å ta det med ro, da er vi to :-)) Vi trenger kanskje ikke ha 10 000 baller i luften til en hver tid... Det gjelder vel de fleste...

Så Grete ta vare på deg selv nå, og bruk den energien du føler du skulle brukt på alt annet - bruk den på deg selv - plei deg selv - og ta tida til hjelp - en klisje kanskje, men det er jo sant. Og som min psykolog sier til meg: Ingrid tida går ikke, tida den kommer den!!!

Take care Grete

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54704-tilbake/#findComment-224400
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...