Gå til innhold

Kor ei hæstlukt fra barnemunn


Solsikke

Anbefalte innlegg

Dattern min på 6 sitter på rommet sitt og leker. Det er varmt i været så vinduene står oppe. Bøndene har sikkert sprett litt møkker på jordene sine og lukten er kommet helt hit.

Jeg hører jenta mi sier åååå før ei lukt, noen har skita. Mamma det lukta hæstskit på rommet mitt. Også slamrer hun igjen vinduet*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest javel

Ja akkurat.

Hva er poenget. Bøndene har spredt hesteskitt, og dattern din sier det lukter hesteskitt. Er det morsomt, at en seksåring sier skitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koselig med barn!

Hei Sosikke!

Er det ikke koselig med barn!! Måtte bare smile når jeg leste hva du skrev! Barn klarer alltid å få sagt på sin måte =:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...