Gå til innhold

Når mobilen har låst seg...


Gjest not mobil

Anbefalte innlegg

Gjest not mobil

Jeg har en "gammel" Nokia telefon. På ett eller annet vis har det dukket opp en sikkerhetslås, som jeg ikke vet at jeg har tastet inn og lang mindre får opp igjen.

Bruksansvisningen er kastet for lengst, og av bruksanvisninger for andre telefoner står det ikke noe om hvordan du får den opp.

Det virker som om låsen gjelder selve mobilen og ikke kortet. Jeg får først beskjed om å taste inn låsekoden når jeg har slått den av, og etter det kommer beskjed om å taste inn sikkerhetskoden, og da er det ingen andre valg.

Tror dere det er mulig å nullstille mobilen på ett eller annet vis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan oppsøke en nokiabutikk å få dem til å finne sikkerhetskoden for deg,koster rundt 3-400 kroner.

Eller du kan prøve med 54321 eller 12345.Ring ev. personen du kjøpte den av og spør etter sikkerhetskoden.

Ellers kan du se her:

http://mobile.box.sk/

Der ligger til enkelte nokiamodeller et program som kanskje kan finne den fabrikksatte sikkerhetskoden,dersom ingen har forandret den mens telefonen har vært i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...