rolf23 Skrevet 21. mai 2002 Skrevet 21. mai 2002 Hei. Jeg er en gutt på 23 år som har smerter i underlivet. Smertene oppstår i regionen mellom pungen og endetarmsåpningen, etter at jeg står oppreist over lengre tid, og går bort hvis jeg setter meg en stund. Jeg vil beskrive det som en brennende/trykkende smerte, og kan stråle ned på baksiden av begge lårene, og frem til testiklene. Jeg har ikke vondt i selve testiklene, men lurer på om det kan være noe galt med urinveier/sædledere eller andre ting som kommer i klem eller noe. Trenger jeg bekymre meg? 0 Siter
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Dette høres ikke farlig ut, men det virker som om det er nokså ubehagelig å gå med. Siden det endrer seg med stillingen (om du er oppereist eller ligger) vil jeg først tenke på om det har noe med muskler/sener å gjøre. - Varer dette over tid eller det er plagsomt, synes jeg du bør bli undersøkt av lege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.