Gå til innhold

Ergometersykler og elektrise tannbørster


Altman

Anbefalte innlegg

Jeg mener, at man har ergometersykkel er i og for seg vel og bra. Problemet er at denne kun, og da mener jeg KUN, benyttes når det er noe interessant på TV:

BsssssssSSSSSsssssSSSSSSSSsssssS sier det under hele helvetes Dagsrevyen.... og ingen hører noe. "Hva sa de nå?" halvveis roper hun igjennom duringen. "Nei, jeg hørte ikke på grunn av syklingen din!" "Hva sa du?" svarer hun da.

Jaja... etter det kan det være det samme, for da ser jeg stort sett ikke på TV, bortsett fra sent på kvelden. Da skal det pusses tenner!! Hun har ikke vaaanlig tannbørste - neida! Den er ELEKTRISK må skjønne.

Så sitter jeg der da..... og ser på TV..... BSSSSSsssbsssssSSSSSS kommer det fra tannbørsten. "hv s de no?" mumler hun. "nei, jeg hørte ikke på grunn av tannbørsten" svarer jeg.....

osv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det samme gjentar seg når dere går til sengs? Kjære vil du ligge under eller sitte oppå i dag?

Hva?? Jeg hører ikke

BSSSsssSSsssss SS sssBSS

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkel må til nå før sommeren og tennene blir bedre pusset med elektrisk tannbørste så de lydene overlever jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkel må til nå før sommeren og tennene blir bedre pusset med elektrisk tannbørste så de lydene overlever jeg! :-)

Ikke jeg. Det var så ille her en dag at jeg måtte true henne. Da hun ikke etterkom mine krav, så jeg meg nødt til å installere virus på PC-en hennes. Dette for å hevne meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg. Det var så ille her en dag at jeg måtte true henne. Da hun ikke etterkom mine krav, så jeg meg nødt til å installere virus på PC-en hennes. Dette for å hevne meg

Det er skilsmissegrunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

viruset? Hvorfor det??

Det er mishandling av maskina og mishandling tolererer man ikke! Og dessuten så bråker ikke sykkelen så jævlig og tannbørstingen tar bare et par minutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mishandling av maskina og mishandling tolererer man ikke! Og dessuten så bråker ikke sykkelen så jævlig og tannbørstingen tar bare et par minutter!

Syklingen bråker bra mye, skal jeg si deg. Jeg tror det må være et løst lager inni navet eller noe (det KAN jo skyldes at jeg prøvde å sabotere den da).

Når det gjelder tannbørsten, har jeg ikke planer om å ødelegge den. Jeg planlegger å strø chilipulver på tannbørsten hver kveld helt til hun tror det er noe galt med den og begynner å bruke vanlig tannbørste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklingen bråker bra mye, skal jeg si deg. Jeg tror det må være et løst lager inni navet eller noe (det KAN jo skyldes at jeg prøvde å sabotere den da).

Når det gjelder tannbørsten, har jeg ikke planer om å ødelegge den. Jeg planlegger å strø chilipulver på tannbørsten hver kveld helt til hun tror det er noe galt med den og begynner å bruke vanlig tannbørste

Da kan dere rissikere at tannlegeregningen stiger! :-Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...