Gå til innhold

filene blir borte i mappene mine!


bodilb

Anbefalte innlegg

Hei.

Både alle favorittene mine og alle dokumentene mine er plutselig borte hvis jeg ser på dem i min profil, via mappa Mine Dokumenter (Win 2000, Office 2000 Pro). Jeg finner dem igjen hvis jeg går på C:/Documents and Settings/profilen min/Mine dokumenter.

Hvorfor skjer dette?

Blir så mye ekstra jobb.

Tror ikke jeg har virus, går inn via Norton hver gang jeg bruker internett.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høyreklikk på mine dokumenter,velg egenskaper.Se til at snarveien peker til rett sted.

Takk for svar, denne var i orden. Det er filene som rett og slett er borte. Har henta dem igjen nå, da jeg altså fant dem via documents and settings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, denne var i orden. Det er filene som rett og slett er borte. Har henta dem igjen nå, da jeg altså fant dem via documents and settings.

Vel,MIne Dokumenter-mappa på skrivebord/startmeny ER bare en snarvei som skal peke til documents and settings osv ..det er ikke en egen mappe.Skal iallefall ikke være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Vel,MIne Dokumenter-mappa på skrivebord/startmeny ER bare en snarvei som skal peke til documents and settings osv ..det er ikke en egen mappe.Skal iallefall ikke være det.

Ikke legg mapper og filer på skrivebordet, det sinker systemet, spesielt hvis du har "roaming" eller "mandatory" profil på et nettverk. Kun snarveier til mapper og filer. Det beste er å legge alle snarveier i en mappe på ditt område på nettet og ha kun en snarvei til mappa, da slipper du å miste snarveien hvis profilen kræsjer. Mappa med snarveiene kan være åpne bestandig og ligge også i oppstartmappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spørsmål dette egentlig var :-)

Men nå har jeg hvertfall fått ryddet opp.

Det eneste stedet jeg har dokumentene nå er under documents and settings/min profil/Mine dokumenter.

Så ligger det jo ei mappe rett på C: også som heter mine dokumenter men den er tom og jeg tror den skal få ligge i fred for for meg.

Igjen takk til dere tålmodige uti der.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...