Gå til innhold

Ønsker email reklame, tilbud div


Gjest takknemlig:-)

Anbefalte innlegg

Gjest takknemlig:-)

Ønsker litt hjelp med å finne steder på internett der jeg kan få tilsendt reklame, tilbud, div, div til min email adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst??

Dersom du oppretter brukerkontoer på utenlandske servere, f.eks. Yahoo, Nameplanet, Bravenet etc. er det avkrysningsbokser for alle mulige slike tilbud. Tror det er slik på msn også. Alle har adresse www.navn.com. Problemet med en del av disse er at det primært er amerikanske tilbud, og at de ikke sender internasjonalet (slik at det kun blir for tittens skyld..).

Du kan jo også kikke på http://www.gjerrigknark.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest takknemlig:-)

Seriøst??

Dersom du oppretter brukerkontoer på utenlandske servere, f.eks. Yahoo, Nameplanet, Bravenet etc. er det avkrysningsbokser for alle mulige slike tilbud. Tror det er slik på msn også. Alle har adresse www.navn.com. Problemet med en del av disse er at det primært er amerikanske tilbud, og at de ikke sender internasjonalet (slik at det kun blir for tittens skyld..).

Du kan jo også kikke på http://www.gjerrigknark.com

Helt seriøst, vil ha flest mulig email "tilbud"... Spiller ingen rolle om det er fra utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst, vil ha flest mulig email "tilbud"... Spiller ingen rolle om det er fra utlandet.

Hvorfor? En uvenn du ønsker skal få masse spam kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest takknemlig:-)

Hvorfor? En uvenn du ønsker skal få masse spam kanskje?

NEEEEI :-D Skal teste ut hvor mye en av mine egne emailadr. tåler....!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ØNSKER du å få reklame ? Dette må vel være en spøk, ellers så planlegger du å pepre noen annens email-konto med den slags søppel...!

Ellers kan jeg ikke skjønne annet enn at du må være en skikkelig raring :-) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...