Gå til innhold

Sosialkurator angrept med trestokker


Solsikke

Anbefalte innlegg

Miljøet har hardnet til, ingen tvil om det, sier Berg.

I februar ble han slått av en annen flyktning som var misfornøyd med behandlingen han hadde fått.

http://www.an.no/58/12/21/7.html

*grøsser* Dette skjer i min by. Alt for nært. Kor i hælvete ska dette enne?

Kjenn at æ blir førbanna!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send svina hjem til Somalia - i dag!

I min hjemby var det en fyr som begynte å dege løs på en sosialkkurator, denne fyren prøvde til og med å sette fyr på hele kommunehuset!! (han var ikke fornøyd med en eller annen avgjørelse.)

Denne fyren var ikke flyktning, han var norsk. Han var visst fra nordnorge! Etter den episoden der har jeg tatt sterk avstrand fra alle nordlendinger. De er jo faan ikke helt gode i hodene sine. Det hadde vært best om alle nordlendinger her på sørlandet ble sendt hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min hjemby var det en fyr som begynte å dege løs på en sosialkkurator, denne fyren prøvde til og med å sette fyr på hele kommunehuset!! (han var ikke fornøyd med en eller annen avgjørelse.)

Denne fyren var ikke flyktning, han var norsk. Han var visst fra nordnorge! Etter den episoden der har jeg tatt sterk avstrand fra alle nordlendinger. De er jo faan ikke helt gode i hodene sine. Det hadde vært best om alle nordlendinger her på sørlandet ble sendt hjem igjen.

Så morsom du er tia. Og ekstremt usaklig. Like usaklig som JNN. Du er klar over at du nå synker ned på JNNs nivå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsom du er tia. Og ekstremt usaklig. Like usaklig som JNN. Du er klar over at du nå synker ned på JNNs nivå?

????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

????

Du rakker ned på nordlenninger og JNN på somaliere. Er ikke det like ille?

Jeg er nordlenning selv og bryr meg egentlig ikke hva andre måtte mene om nordlenninger. Men....ville bare få fram i innlegget mitt at du var like ille som JNN

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du rakker ned på nordlenninger og JNN på somaliere. Er ikke det like ille?

Jeg er nordlenning selv og bryr meg egentlig ikke hva andre måtte mene om nordlenninger. Men....ville bare få fram i innlegget mitt at du var like ille som JNN

:o)

Hun prøvde kanskje å poengtere at du faktisk rakker ned på Somaliere. Derfor svarte hun vel ved å ironisere over dere nordlendinger.

Ser du det ikke selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun prøvde kanskje å poengtere at du faktisk rakker ned på Somaliere. Derfor svarte hun vel ved å ironisere over dere nordlendinger.

Ser du det ikke selv?

Nei det ser jeg ikke. Jeg la ikke ut linken fordi det var somaliere. Hadde gjort det samme om det hadde vært en nordmann. Jeg la ut linken fordi volden er kommet så nær, til min hjemby. Det var kun min baktanke med å i det hele tatt legge ut linken. Og fordi denne blinde volden skremmer meg mye. Veldig mye faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det ser jeg ikke. Jeg la ikke ut linken fordi det var somaliere. Hadde gjort det samme om det hadde vært en nordmann. Jeg la ut linken fordi volden er kommet så nær, til min hjemby. Det var kun min baktanke med å i det hele tatt legge ut linken. Og fordi denne blinde volden skremmer meg mye. Veldig mye faktisk.

Javel.

Men du har tidligere hatt en del rasistiske innlegg, som har fått hard motbør av bl.a Sør, så jeg tenkte kanskje at dette var et i rekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel.

Men du har tidligere hatt en del rasistiske innlegg, som har fått hard motbør av bl.a Sør, så jeg tenkte kanskje at dette var et i rekken.

Nei det var ikke ett i rekken. Og om du mener jeg har hatt en del rasistiske innlegg så får det bli opp til deg. Jeg kan ikke bestemme hva du skal mene. Men jeg mener ikke at jeg har hatt noen rasistiske innlegg her inne. Jeg er nemlig ikke rasist. Men så lenge jeg kan leve med meg selv, så spiller det vel ingen rolle, gjør det vel?

Og som sagt det eneste jeg reagerte på var at volden var kommet så nær. Og tro det eller ei, jeg ville faktisk ha lagt ut linken om det hadde vært en nordmann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel.

Men du har tidligere hatt en del rasistiske innlegg, som har fått hard motbør av bl.a Sør, så jeg tenkte kanskje at dette var et i rekken.

Alle vet jo at det å bli kritisert av Sør er ensbetydende med at man er inne på noe vesentlig.

Tror de fleste har fått med seg at Sør er kverulant.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var ikke ett i rekken. Og om du mener jeg har hatt en del rasistiske innlegg så får det bli opp til deg. Jeg kan ikke bestemme hva du skal mene. Men jeg mener ikke at jeg har hatt noen rasistiske innlegg her inne. Jeg er nemlig ikke rasist. Men så lenge jeg kan leve med meg selv, så spiller det vel ingen rolle, gjør det vel?

Og som sagt det eneste jeg reagerte på var at volden var kommet så nær. Og tro det eller ei, jeg ville faktisk ha lagt ut linken om det hadde vært en nordmann.

Neivel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I min hjemby var det en fyr som begynte å dege løs på en sosialkkurator, denne fyren prøvde til og med å sette fyr på hele kommunehuset!! (han var ikke fornøyd med en eller annen avgjørelse.)

Denne fyren var ikke flyktning, han var norsk. Han var visst fra nordnorge! Etter den episoden der har jeg tatt sterk avstrand fra alle nordlendinger. De er jo faan ikke helt gode i hodene sine. Det hadde vært best om alle nordlendinger her på sørlandet ble sendt hjem igjen.

*fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosialkontor er en farlig arbeidsplass.

Ja ser slik ut. Men uansett grøsser jeg over at volden er kommet så nær. Rett ved butikken vi vanligvis bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...