Gå til innhold

Puppestirring bra for hjertet


Solsikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Puppeguri

ja, ja.. får kjøpe meg korsett jeg da og snøre inn alt jeg har der oppe også - synes menn glaner nok som det er jeg - og det ER ubehagelig å bli beglodd!!!

I hvert fall av gamle menn.. *grøss* Samme for meg om de lever lenger eller ei, men ikke sikl på puppene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Jasså! Hvis puppene ikke er et særlig blikkfang så stiger kanskje blodtrykket :o)

Ikke har jeg slike digre pupper, men får vel kle av meg for hans skyld, synes jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si at jeg får det helt store kicket, jeg, altså...

Er det kanskje noe annet jeg skal kikke på, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjem visst ikkje inn på Nettavisen no...

Kan eg stille meg opp og sjå i spegelen i 10 minutt, da kanskje? Det verkar ganske deprimerande... Men kanskje det ville funka på gubben. Han syns visst eg er flott utstyrt. "Det gjer ingenting at du har usunt kosthald, husbond, berre du ser nok på puppestellet mitt !" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en god nyhet, heretter blir det ikkje mere trim & trening på meg !

Det viser seg til slutt att piker, vin & sang er den beste oppskriften for ett langt og godt liv ! *S*

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ugler i mosen. Menn har puppestirret gjennom alle tider. Hvordan kan det da forklares at levealderen hos damer er høyere enn det er hos menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ugler i mosen. Menn har puppestirret gjennom alle tider. Hvordan kan det da forklares at levealderen hos damer er høyere enn det er hos menn?

Dersom forskingsresultatet hadde vore fakta så er svaret på spørsmålet ditt enkelt. Kven er det som har størst tilgang til å sjå ekte puppar? Jo dei som bærer på dei! - Ergo: Betre helse og lengre levealder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nå er artikkelen borte, pga at det er en slags vandrehistorie på nettet...

Se forøvrig forklaring osv her:

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=215346

Vandrehistorier er seiglivete, se på den om at den kinesiske mur skal være synlig fra månen, NASA har benektet det i alle år, men ikke f..... om den dør ut. Den er ikke synlig, langt i fra.

Den siste store vandrehistorien var om at Nostradamus hadde spådd at 3. verdenskrig skulle starte når de to tårnene falt.... det er feil, det står ikkeno om noen tårn, men "når de to brødre skilles skal 1. verdenskrig starte". 1 v krig startet da en fyr ble skutt i Sarajevo. Ingen brødre er kjent i historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom forskingsresultatet hadde vore fakta så er svaret på spørsmålet ditt enkelt. Kven er det som har størst tilgang til å sjå ekte puppar? Jo dei som bærer på dei! - Ergo: Betre helse og lengre levealder! :)

Bra resonnement.

Hei, forresten...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom forskingsresultatet hadde vore fakta så er svaret på spørsmålet ditt enkelt. Kven er det som har størst tilgang til å sjå ekte puppar? Jo dei som bærer på dei! - Ergo: Betre helse og lengre levealder! :)

Ja, men vi får vel ikke den slags reaksjon når vi stirrer på våre egne pupper? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men vi får vel ikke den slags reaksjon når vi stirrer på våre egne pupper? :-)

Ikkje???? Så kjedelig det må vera å vera jente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje???? Så kjedelig det må vera å vera jente!!

Vi gleder oss med dere menn som er så glad i slikt. Det er da noe det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er veeeldig bra.

Stirre på hva ? En stram tyrefekter-rompe f eks ? Spanske damer liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...