Gå til innhold

Bærbar PC - Hjælp


Gjest punkyB

Anbefalte innlegg

Gjest punkyB

Er dette en bra PC ? Det er altså en brukt som jeg vurderer å kjøpe. Hva er riktig pris da såfall ??

Lite brukt bærbar Acer pc selges. Ny høst 2001. Spesifikasjoner: - Intel 700 MHz prosessor - 128 MB RAM - 3d skjermkort - 14,1" skjerm - 10 GB harddisk - DVD. Inkludert i prisen er også: - Jensen 10/100 mbit pcmcia nettverkskort - Original flott sort Acer bæreveske - Alle manualer følger med, samt Windows ME. Jeg har aldri opplevd noen problemer med maskinen, men selger nå da jeg trenger penger som student. Svært stabil og stilig maskin.

På forhånd tusen takk for svar ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tilby mennesket 6000 kroner. Og du kan ikke koble deg til en ISDN forbindelse med et nettverkskort, du må ha et ISDN kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilby mennesket 6000 kroner. Og du kan ikke koble deg til en ISDN forbindelse med et nettverkskort, du må ha et ISDN kort.

6.000?

Ikke ei krone over 3.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinen er verdt ca 6000-7000. Nye laptoper som selges for 18000 kr i dag er ikke så ekstremt mye bedre enn denne maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Maskinen er verdt ca 6000-7000. Nye laptoper som selges for 18000 kr i dag er ikke så ekstremt mye bedre enn denne maskinen.

Pokkern at jeg ikke slo til i går da .... nå er den solgt.

Men siden dere er her kan jeg kanskje få spørre om en til.

Det er en Fijitsu Lifebook - med veske , dockingstation , skal være med nettverks/ ISDN kort , eksternt tastatur og mus , 6 gb disk , 90 mb minne , en del programvare , defekt batteri men jeg skal bare bruke den hjemme . Dette skal han ha 5000 kr for.

Er den verdt det ? ER litt usikker på hva slags prosessor det er - annet enn at det er en pentium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pokkern at jeg ikke slo til i går da .... nå er den solgt.

Men siden dere er her kan jeg kanskje få spørre om en til.

Det er en Fijitsu Lifebook - med veske , dockingstation , skal være med nettverks/ ISDN kort , eksternt tastatur og mus , 6 gb disk , 90 mb minne , en del programvare , defekt batteri men jeg skal bare bruke den hjemme . Dette skal han ha 5000 kr for.

Er den verdt det ? ER litt usikker på hva slags prosessor det er - annet enn at det er en pentium.

hvorfor skal du ha en laptop når du bare skal bruke den hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal du ha en laptop når du bare skal bruke den hjemme?

Hun er så opptatt av interiøret *himle* Den hvite skjermen står ikke til maleriene og gardinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Hun er så opptatt av interiøret *himle* Den hvite skjermen står ikke til maleriene og gardinene.

Jeg vil ikke ha et digert beist - dessuten har jeg jo ingen andre PC hjemme.

Får en jobb pc kanskje (ikke bærbar) men den har man (egentlig) ikke lov til å gjøre noe på. Jeg med snusket mitt kan ikek bruke den.

Men - den må definitivt passe inn !! hehe

Svar på spørsmålet heller dfa for pokker !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så opptatt av interiøret *himle* Den hvite skjermen står ikke til maleriene og gardinene.

Hehe, der er sikkert sant.... men jeg har DEN kule sorte skjermen fra Sony. Stasjonær altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokkern at jeg ikke slo til i går da .... nå er den solgt.

Men siden dere er her kan jeg kanskje få spørre om en til.

Det er en Fijitsu Lifebook - med veske , dockingstation , skal være med nettverks/ ISDN kort , eksternt tastatur og mus , 6 gb disk , 90 mb minne , en del programvare , defekt batteri men jeg skal bare bruke den hjemme . Dette skal han ha 5000 kr for.

Er den verdt det ? ER litt usikker på hva slags prosessor det er - annet enn at det er en pentium.

Glem det, er mitt tips.

5000 for det du beskriver er det reine galskap.

By'n maks 1000 spenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Glem det, er mitt tips.

5000 for det du beskriver er det reine galskap.

By'n maks 1000 spenn.

OK !

Skal vi gjøre en deal forresten - skaffer du meg en slik PC til 1000 kr så skal du få 500 kr av meg !!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...