Gå til innhold

Fødselspenger og feriepenger


happi

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har fødselspermisjon og skal ha feriepenger for et visst anntall dager. er det nå i mai disse pengene kommer? Og kommer de fra trygdekontoret eller Rikstrygdeverket? Og kommer de samlet?

Jeg var sykemeldt fra april til september i fjor når jeg gikk gravid til jeg gikk ut i fødselspermisjon, får jeg feriepenger av dette og isåfall hvor mange prosent får man av sykepengene? Får man 10,2 % ?

Håper noen vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Ja, i slutten av mai.

Du får 10,2% av utbetalingen for de første 9,6 ukene av sykepengene og de 12 (15) første ukene av fødselspengene.

Jeg regner med at det blir sendt ut samlet fra sentralt hold, og at trygdekontoret får liste over hvem som får hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...