Gå til innhold

Er nordmenn noe bedre enn engelskmenn, mon tro?


conan

Anbefalte innlegg

Nettavisen melder:

"Britiske samleier varer tre minutter!

Den jevne brite bruker seks minutter og to sekunder i uken på å ha sex.

En undersøkelse viser at britiske menn har seks to ganger i uken, og hver gang holder han i tre minutter og ett sekund, skriver Ananova...."

Er det noen grunn til at det står bedre til blandt nordmenn?

Uansett er det noe som sier meg at det meste på forum for seksualitet er bare skryt og tomprat.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest huffsa

Ikke vet jeg, lå en gang med en engelskmann men jeg glemte å ta tia og var selvfølgelig ikke edru så sannelig om jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si var skuffende kortvarig ja - næ, -har ikke hørt om NOEN venninner el. som har slike erfaringer. :-)

Da er det bedre å la vær! - eller poppe popcorn i microen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet sannelig ikke, men alle Engelskmenn er små, tynne, har rødt hår og freiner - så det kommer vel ikke akkurat som noen bombe at de er elendige i senga også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si var skuffende kortvarig ja - næ, -har ikke hørt om NOEN venninner el. som har slike erfaringer. :-)

Da er det bedre å la vær! - eller poppe popcorn i microen.

Skuffende? Så lenge han får orgasme, så har jo samleiet vart akkurat passe lenge.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nordmenn er bedre - I just know it

Hva er gjennomsnittet og standardavviket, basert på din empiriske forskning? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet sannelig ikke, men alle Engelskmenn er små, tynne, har rødt hår og freiner - så det kommer vel ikke akkurat som noen bombe at de er elendige i senga også.

Jeg som trodde at det var meter pr. sekund som var av betydning... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg, lå en gang med en engelskmann men jeg glemte å ta tia og var selvfølgelig ikke edru så sannelig om jeg husker.

Er det sant at engelskmenn er så bleke, at de lyser i mørket? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... alle disse artiklene om det ene gjennomsnittssamleiet kortere enn det andre, handler det bare om målbar, kvantitativ... kremt.... inn-ut... - eller som herr Fish (Ally MacBeal) sier: friksion, friksion, orgasm'??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende? Så lenge han får orgasme, så har jo samleiet vart akkurat passe lenge.... ;-)

Ja, da hadde jeg følt meg som en sokk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet sannelig ikke, men alle Engelskmenn er små, tynne, har rødt hår og freiner - så det kommer vel ikke akkurat som noen bombe at de er elendige i senga også.

Næ-hæ, det har de ikke det, så! Det finnes en variant med mørkt hår, grønne øyne og, åkei da, lys, litt blek hud som er svært appetittvekkende.

*snurt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som trodde at det var meter pr. sekund som var av betydning... :-D

Det eneste som teller er størrelsen, og dømmer man etter resten av utseende til engelskmennene så vil jeg tro at de kommer til kort her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ-hæ, det har de ikke det, så! Det finnes en variant med mørkt hår, grønne øyne og, åkei da, lys, litt blek hud som er svært appetittvekkende.

*snurt*

Jeg er enig med deg i at Owen er en gunstig engelskmann.

Liverpool gutta er generelt meget tagbare gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i at Owen er en gunstig engelskmann.

Liverpool gutta er generelt meget tagbare gutter.

Sier du det? Jeg burde kanskje hamstre øl og nye truser inn til lørdag og tippekamp. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Hva er gjennomsnittet og standardavviket, basert på din empiriske forskning? :-D

Dette er ikke enkelt å svare på sånn i en fei - men for å dra noen korte slutninger - nordmenn 13.5 min - engelske 7 min , selvsagt er det jo flere forhold som spiller inn. Standardavvik kan jeg selvsagt ikke uttale meg om da jeg ikke har et statistisk signifikant grunnlag å basere meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke enkelt å svare på sånn i en fei - men for å dra noen korte slutninger - nordmenn 13.5 min - engelske 7 min , selvsagt er det jo flere forhold som spiller inn. Standardavvik kan jeg selvsagt ikke uttale meg om da jeg ikke har et statistisk signifikant grunnlag å basere meg på.

Nordmenn er mao. nesten dobbelt så gode som engelskmenn, da?

Kanskje det var dette Gro siktet til da hun sa: "Det er jo typisk norsk å være god."

Eller, så er vi nordmenn mer vant med pene damer, kjeder oss derfor mer og bruker lenger tid på å bli ferdige, enn de buruglene engelskmenn må slite med. De damene er jo så stygge at det nesten er et poeng å bli fort ferdig..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det? Jeg burde kanskje hamstre øl og nye truser inn til lørdag og tippekamp. Hm.

Til lørdag er jeg opptatt med andre ting enn fotball, men jeg kompenserer for det nå og stikker ut for å drikke øl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til lørdag er jeg opptatt med andre ting enn fotball, men jeg kompenserer for det nå og stikker ut for å drikke øl :)

Husk solbriller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...