Gå til innhold

Rutinenes betydning


Lionn

Anbefalte innlegg

Jeg takler ikke å ha en oppfucket døgnrytme. Jeg har etter mange års "forskning" på meg selv kommet frem til at jeg trenger minst 8 timers sammenhengende søvn i døgnet og at det er viktig at jeg står opp og legger meg til samme tid hver dag.

Dette er ekstremt kjedelig, da jeg ikke ønsker å være et rutinemenneske. Rutiner=kjedelig.

Jeg liker å ta meg en fest, holde på til uti de små timer og stå opp på ettermiddagen dagen etter. Kroppen min liker det ikke. Jeg liker å dra på ferie. Gjerne til et sted som har en helt annen tidssone enn oss. Men jeg sliter når jeg har kommet hjem igjen. Jeg liker å ikke ha klokke. Å gå rundt og føle at tid ikke har noen betydning. Men jeg kjenner på kroppen min at det faktisk har det. For meg.

Faen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he he, - Lion! Du har endelig skjønt det! Det som vi rutinemennesker har sagt hele tiden!

Og _nå_ kan jeg svare:

I told you so!!

I was right all along!

I told you so!!

I was right all along!

I told you so!!

I was right all along!

I told you so!!

I was right all along!

I told you so!!

I was right all along!

I told you so!!

I was right all along!

osv

(kunne ikke dy meg ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he, - Lion! Du har endelig skjønt det! Det som vi rutinemennesker har sagt hele tiden!

Og _nå_ kan jeg svare:

I told you so!!

I was right all along!

I told you so!!

I was right all along!

I told you so!!

I was right all along!

I told you so!!

I was right all along!

I told you so!!

I was right all along!

I told you so!!

I was right all along!

osv

(kunne ikke dy meg ;-) )

Men det hjelper vel at jeg er strengt imot rutiner?

Jeg fordrar ikke noe som ligner på det engang.

Men så har det seg sånn at jeg ikke takler en oppfucked dødnrytme.

Guuuuuud....dette var dårlig. *Lusker vekk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...