Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei birdie,

er du sikker på at du har havna på rett hylle i livet når du vart fysioterapeut? Du som er sånn ein racer til å finne fram info på internett skulle blitt bibliotekar i staden du! Eg vert reint sjalu på kor flink du er, eg er fullstendig verdilaus i samanlikning, og eg har som mål å få dette som jobb ;-)

På den andre sida så kunne du vel like gjerne vore ansatt av Doktor Online...

Sommarvarm helsing

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54899-birdie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg har havnet på rett hylle stilte jeg meg spørsmålstegn ved allerede de første månedene av utdanninga - men så var det dette å fullføre noe man har begynt på, da.. :oÞ

Bibliotekar skulle jeg gjerne vært - helst tilknyttet et sykehus, kanskje..? Skole er også spennende (høyere utdanning, da).

Så kunne jeg tenkt meg å jobbe med grafisk design, gjerne i kombinasjon med databaseutvikling på nettet - for ikke å snakke om industridesign!

Eller hva med ..!

Hehe..

Men du, apropos ingenting: er det ikke du som er så begeistret for Barilla pasta? Her i byen har de det merket på Rema1000; behøver ikke å valfarte til söta bror da!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54899-birdie/#findComment-224772
Del på andre sider

Om jeg har havnet på rett hylle stilte jeg meg spørsmålstegn ved allerede de første månedene av utdanninga - men så var det dette å fullføre noe man har begynt på, da.. :oÞ

Bibliotekar skulle jeg gjerne vært - helst tilknyttet et sykehus, kanskje..? Skole er også spennende (høyere utdanning, da).

Så kunne jeg tenkt meg å jobbe med grafisk design, gjerne i kombinasjon med databaseutvikling på nettet - for ikke å snakke om industridesign!

Eller hva med ..!

Hehe..

Men du, apropos ingenting: er det ikke du som er så begeistret for Barilla pasta? Her i byen har de det merket på Rema1000; behøver ikke å valfarte til söta bror da!

Pasta er godt, men det var ikkje eg som handla det i Sverige (mange andre ting, rett nok: Ariel flytande vaskemiddel, til dömes, og syltetöy på tube - men det kjem jo Nora med no så det treng vi ikkje hamstre lenger). Kven det var som gjorde det, tru... Atene var det! Ja eg såg nylig at dei har det på Rema her også, det var den tagliatellen eg kjöpte sist (billigare enn buitoni sin ;-)

Jo, sjukehusbibliotek kan vere veldig spennande, eg var eitt år som hospitant på eit sjukehusbibliotek som hadde ganske varierte og spennande oppgåver. Kurs og slikt, m.a, og internett-tenester. Masse kontakt med folk på "huset" - men dessverre for lite pasientretta, etter mi meining. Hadde vi hatt kapasitet til det, så...

Men du kunne jo også passa inn på helsefaghögskole. Sidan du er utdanna, meiner eg :-)

Det er vel eit godt teikn at ein kan tenke seg fleire ting, og har evner og interesser for meir enn berre ein einaste ting her i livet. Det må eg seie!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54899-birdie/#findComment-224800
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...