Gå til innhold

Solkrem og urenhud

Anbefalte innlegg

Gjest Peder

Jeg har litt problemer med uren hud og har hørt at fete hudkremer og lignende ikke noe lurt å bruke når en er plaget av dette. Nå skal jeg reise til syden og da må jeg bruke solkrem. Så lurer jeg på om solkremen er så fet og vil tette igjen porene å føre til mer uren hud. Hvilke solkremer bør jeg bruke? Jeg tåler en del sol og blir lett brun, men som sagt er redd for at jeg skal få mere uren hud.

Takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54952-solkrem-og-urenhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kalle Klovns kone

Etter mange års erfaring på dette feltet har jeg kommet frem til at Lancome har en utrolig (UTROLIG!!) god solkrem!! Den koster noen kroner mer enn vanlig Nivea, men jeg merker ingen forskjell i huden! Dessuten er den god hva "ikke_solbrenthet" angår, og den har vitamin C og E. Ellers er Piz Buins sin sportsserie heller ikke så verst (blå flasker, ytterst få butikker her i norge soms elger den, men vet at bl.a. Steen og strøm har den.. i alle fall hadde de den i fjor). Den er forholdsvis god, den beste etter Lancome sin, men Lancome er den jeg vil anbefale på det sterkeste!! Ha en flott sommer!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54952-solkrem-og-urenhud/#findComment-229001
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...