Gå til innhold

Solariumstips til meg???


Gjest Starter forsiktig!

Anbefalte innlegg

Gjest Starter forsiktig!

Nå har jeg tatt solarim et par ganger på svømmehallen. Jeg gjør dette så sjelden at jeg føler jeg trenger litt tips. Første gangen begynte jeg på 12 minutter, neste gang på 18 minutter (myntapparat), og neste gang lurer jeg på om jeg skal ta 24 minutter.

Det jeg lurer på er om dette er normalt?Maks er nemlig 30 minutter, men jeg synes liksom ikke jeg får noe særlig brunfarge av dette.

Sitter dere å griller dere i 30 minutter folkens??? Må man gjøre dette x-antall ganger for at det skal gi noen virking, og i så lang tid om gangen??? Kanskje er det litt svake rør????

Lurer fælt på dette altså, og til opplsyning har jeg helt normal hud, og mørk hårfarge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Hvis jeg ikke har sola på lenge (dvs flere mnd) pleier jeg å ta 12 min de to første gangene...dette fordi jeg lett får soleksem sånn i starten. Etterpå tar jeg 25 min, det er det som er en vanlig time her hos meg, og etter en stund igjen så øker jeg gjerne til 37 min, som er liksom en og en halv time:-)

For å bli brun tar jeg alltid ganske intensivt i starten, dvs annenhver / tredjehver dag...når jeg har fått den fargen jeg vil ha, så trapper jeg ned til en til to ganger i uka.

Rørene har mye å si..Jeg soler på et "bra" solstudio, der de skifter ganske så ofte, og hvor de oxo har flere type senger å velge mellom.

Ellers så bruker jeg alltid solkremer som du får kjøpt på de orntlige solstudioene...Dyre er de, men man får fortere og en bedre farge av de...samt at når en liksom ikke blir brunere...så blir man det når man bruker de....*s*...skjønten??

Håper dette klarnet litt:-)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starter forsiktig!

Hei:-)

Hvis jeg ikke har sola på lenge (dvs flere mnd) pleier jeg å ta 12 min de to første gangene...dette fordi jeg lett får soleksem sånn i starten. Etterpå tar jeg 25 min, det er det som er en vanlig time her hos meg, og etter en stund igjen så øker jeg gjerne til 37 min, som er liksom en og en halv time:-)

For å bli brun tar jeg alltid ganske intensivt i starten, dvs annenhver / tredjehver dag...når jeg har fått den fargen jeg vil ha, så trapper jeg ned til en til to ganger i uka.

Rørene har mye å si..Jeg soler på et "bra" solstudio, der de skifter ganske så ofte, og hvor de oxo har flere type senger å velge mellom.

Ellers så bruker jeg alltid solkremer som du får kjøpt på de orntlige solstudioene...Dyre er de, men man får fortere og en bedre farge av de...samt at når en liksom ikke blir brunere...så blir man det når man bruker de....*s*...skjønten??

Håper dette klarnet litt:-)

Hilsen

Yepp....takk for hjelpen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...