Gå til innhold

Fjortisgutten på bussen. Det er vår!


BettyBlue

Anbefalte innlegg

Fjortisgutten på bussen i dag på vei til et tettsted utenfor Oslo, satt på den andre siden av midtgangen, alene, og stirret freidig på meg - ustanselig.

Han var blek, tynn og hengslete og hadde hvite øyenbryn og vipper. Så litt stakkarslig og sjenert ut. Men han stirret på meg. Jeg møtte blikket hans et par ganger, men han vek det ikke. Jeg latet som ingenting og fortsatte å høre på Nancy Sinatra på discman' min.

Da han skulle gå av etter ca 30 min, gikk han sakte mot utgangsdøra i midten av bussen. Snudde hodet mot meg, og så meg inn i øynene (jeg vek blikket!). Han gikk av og bussen kjørte - så slengte han en trutmunnkyss til meg!

*kremt*

Lille, stakkarslige pjokken!! Det er virkelig vår. ...

Og jeg er 31 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har det.

Og ingen "privatundervisning" i sikte heller? ;)

Jeg lurte jo selvsagt på det.

*SSS*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*gliz* husk å be om legitimasjon!

menneh...er det ikkje nesten sommer, da? :) eg satser iallfall på det, slik at eg slipper å kalle det eg kjenner for tida for "våryrhet"....for om eg kaller det noko anna, kan det vare myyyykje lenger :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig tøffing det der, han kommer nok langt her i livet !

Var det "These boots are made for walking" du spillte ?

PS! Konklusjonen må bli att enten holder du deg godt eller att gutten har behov for nye briller ! *S*

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig tøffing det der, han kommer nok langt her i livet !

Var det "These boots are made for walking" du spillte ?

PS! Konklusjonen må bli att enten holder du deg godt eller att gutten har behov for nye briller ! *S*

Mvh

"These boots are made for walking" sang jeg på karaoke forrige helg. EH! Altså.... Et vilt innfall, bare!

Jeg hørte jo bl.a på den, og særlig på "Call Me" og "Something Stupid" m. Frank Sinatra (& Nancy da seffern).

Det er selvsagt mulig at gutten trengte briller, men jeg slukte heller situasjonen som et kompliment, særlig siden skjørtene kanskje ikke var så hm, lange og eh...fordi det er vår - - - sommer - - uansett sol og hormonelle kriblinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"These boots are made for walking" sang jeg på karaoke forrige helg. EH! Altså.... Et vilt innfall, bare!

Jeg hørte jo bl.a på den, og særlig på "Call Me" og "Something Stupid" m. Frank Sinatra (& Nancy da seffern).

Det er selvsagt mulig at gutten trengte briller, men jeg slukte heller situasjonen som et kompliment, særlig siden skjørtene kanskje ikke var så hm, lange og eh...fordi det er vår - - - sommer - - uansett sol og hormonelle kriblinger!

Da vet eg det !

Du har sunget høyt (uten å vite om det) i fra "These boots were made for walking" :

...one of these days these boots are gonna walk all over you....

Kanskje han oppfatta det som "but" eller "boobs" i stedenfor "boots" ?

Har sunget på karakoe èn gang i mitt liv, da var det selvfølgelig Frank Sinatra`s "New York New York", det gikk i.

"Call me" har eg ikje hørt, leita gjennom det eg har med Sinatra men den var ikkje å finne.......

*koser meg med "Summer Wind" akkurat no*

Selvfølgelig var det ett kompliment !!!! *nikker*

"....særlig siden skjørtene kanskje ikke var så hm, lange og eh...fordi det er vår - - - sommer - - uansett sol og hormonelle kriblinger!"

*sukk*

Og med _DET_ nicket, så danser du med John Travolta (som Uma Thurman) i "Pulp Fiction" !

Sa du noe om vår og sommer eller ? *flirer*

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet eg det !

Du har sunget høyt (uten å vite om det) i fra "These boots were made for walking" :

...one of these days these boots are gonna walk all over you....

Kanskje han oppfatta det som "but" eller "boobs" i stedenfor "boots" ?

Har sunget på karakoe èn gang i mitt liv, da var det selvfølgelig Frank Sinatra`s "New York New York", det gikk i.

"Call me" har eg ikje hørt, leita gjennom det eg har med Sinatra men den var ikkje å finne.......

*koser meg med "Summer Wind" akkurat no*

Selvfølgelig var det ett kompliment !!!! *nikker*

"....særlig siden skjørtene kanskje ikke var så hm, lange og eh...fordi det er vår - - - sommer - - uansett sol og hormonelle kriblinger!"

*sukk*

Og med _DET_ nicket, så danser du med John Travolta (som Uma Thurman) i "Pulp Fiction" !

Sa du noe om vår og sommer eller ? *flirer*

Mvh

Summer Wine, mener du vel? Med Nancy & Lee?

Call Me (don't be afraid you just Call Me...) osv. Du har sikkert hørt den, den er sukkersøt.

The Shadow of Your Eyes - er meget vakker. Jeg lurer på om den finnes i svensk versjon også? Eller om det er en sound-alike-melodi på svensk, sunget av en kvinne.

Lee Hazlewood er dødskul!!!! Og sammen med Nancy utgjør de tidenes sangerpar! (Lurer på om de hadde seksuelt samkvem?)

Snart skal jeg se filmen "Lee & Nancy in Las Vegas" på Cinemateket i Oslo - gleder meg sånn at jeg ikke kan sitte stille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Summer Wine, mener du vel? Med Nancy & Lee?

Call Me (don't be afraid you just Call Me...) osv. Du har sikkert hørt den, den er sukkersøt.

The Shadow of Your Eyes - er meget vakker. Jeg lurer på om den finnes i svensk versjon også? Eller om det er en sound-alike-melodi på svensk, sunget av en kvinne.

Lee Hazlewood er dødskul!!!! Og sammen med Nancy utgjør de tidenes sangerpar! (Lurer på om de hadde seksuelt samkvem?)

Snart skal jeg se filmen "Lee & Nancy in Las Vegas" på Cinemateket i Oslo - gleder meg sånn at jeg ikke kan sitte stille!

Nei ikkje den, "Summer Wind" med Frank Sinatra.

"....The summer wind came blowing in, from across the sea..... "osv.

Skikkelig kul og laidback, bare sånn som Frankie Boy kan det !

Lee Hazlewood og Nancy Sinatra var litt av et team ja, det var guts i den gjengen ja !

Akkurat det med seksuellt samkvem kommer vel frem gjennom filmen, vil eg tro ! :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må nok ha vært to andre, for hun SA 14..? Ikke 12..... :-)

Du har nok rett :)

Det der er uansett min måte å tilnærme meg damer på, og den har overhodet ikke funka til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett :)

Det der er uansett min måte å tilnærme meg damer på, og den har overhodet ikke funka til nå.

En dag lærer du nok, du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...