Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Serafia

18

• naiv

7

• molli

2

• Taj Mahal

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest naninananananoonoo

Så du vil lage et helt nytt språk, sånn at du alltid har rett?

Lykke til! Spørs om det er noen andre som vil snakke språket ditt... ;)

Er ikke snakk om å lage nytt språk, bare fylle visse hull i det gamle. ;-)

Og nei, det er ikke mange som snakker "mitt" språk...

Natta vennen, sove godt og drømme søtt. Også må du si til tannbørsten at den ikke må rømme. ;-)

(Javel, så har du rett da...)

Og du... senga er 180 bred. ;-)

Er ikke snakk om å lage nytt språk, bare fylle visse hull i det gamle. ;-)

Og nei, det er ikke mange som snakker "mitt" språk...

Natta vennen, sove godt og drømme søtt. Også må du si til tannbørsten at den ikke må rømme. ;-)

(Javel, så har du rett da...)

Og du... senga er 180 bred. ;-)

* Og nei, det er ikke mange som snakker "mitt" språk...

Nei... Men det er noen som hvertfall tidvis forstår hva du sier...

* Natta vennen, sove godt og drømme søtt. Også må du si til tannbørsten at den ikke må rømme. ;-)

Jeg har da kustus på den, må vite! :)

* (Javel, så har du rett da...)

Hehe... det er jo det jeg har sagt hele tiden!

* Og du... senga er 180 bred. ;-)

Hvordan skal jeg tolke at du gir meg den informasjonen, da? ;)

Ha en fin natt du også!

Gjest 5barnsmor

Da må det vel være han der Dagfinn Lyngbø, da?

(Følger med på samtalen deres... *s*)

Jeg tror jeg trenger et liv... *sukk*

Du har da et bra DOL - liv da....))) Du kan være reserven min til å overta samtaler når jeg må springe slik som igår....gubben ville spille yatzi!!!! Og da springer mor......vant en omgang og tapte to *buhu, dårlig taper*

Joda Daffegutten er fra samme plass som meg ja......men jeg synes han er mere morsom når han er naturlig morsom og ikke etter manus...han lærte meg en kul sang som jeg husker et par vers av (på den tiden var vi 12-13 år så potensialet har vært der hele tiden....)

Jeg vil ha en dobbelseng, en dobbelseng med speil i, så jeg kan ligge å speile meg å se hvor jeg er deilig...

Per tok mammas lebestift og puttet den i farlig gift, mammas lepper ble lyserøde og melkemannen døde....

En gammel mann på skinnen gikk og hørte toget ule,Kondoktøren av toget gikk og skrap'tn vekk fra hjulet.

Jeg hadde en gang en onkel, jeg har ham ikke mere, for han tok feil av H2O og H2SO4

Kul sang ikke sant?? Vi sang den på veg til korpsseminar.....:)))) + en bussjåfør selvfølgelig.....!!

klems fra

Du har da et bra DOL - liv da....))) Du kan være reserven min til å overta samtaler når jeg må springe slik som igår....gubben ville spille yatzi!!!! Og da springer mor......vant en omgang og tapte to *buhu, dårlig taper*

Joda Daffegutten er fra samme plass som meg ja......men jeg synes han er mere morsom når han er naturlig morsom og ikke etter manus...han lærte meg en kul sang som jeg husker et par vers av (på den tiden var vi 12-13 år så potensialet har vært der hele tiden....)

Jeg vil ha en dobbelseng, en dobbelseng med speil i, så jeg kan ligge å speile meg å se hvor jeg er deilig...

Per tok mammas lebestift og puttet den i farlig gift, mammas lepper ble lyserøde og melkemannen døde....

En gammel mann på skinnen gikk og hørte toget ule,Kondoktøren av toget gikk og skrap'tn vekk fra hjulet.

Jeg hadde en gang en onkel, jeg har ham ikke mere, for han tok feil av H2O og H2SO4

Kul sang ikke sant?? Vi sang den på veg til korpsseminar.....:)))) + en bussjåfør selvfølgelig.....!!

klems fra

Hehe, jeg jobber med å få meg et rl-liv også, da... I morgen skal jeg freksempel se på prinsessebryllupet! ;)

Sangen var kjempemorsom! I min tid som korpsmusikant husker jeg TO sanger. Det ene er Bjelleklangs "En liten meisemelodi", hvor vi i andre verset synger så ordene spretter:

Jeg kan`ke spella klarinetter, kastanjetter og kornetter, kontrabass eller fiolin, eller piccolo og cembalo og fransk obo og engelsk horn og bratsj eller mandolin. Tredde kølla nedi pauka, alle harpestrenga rauk a` da jeg prøvde meg på det, men til dommedagsbasuner, vil jeg kakle som kalkuner, mens det raller i himmelsk fred....

Også var det den evige; Hvem har tatt kakene i kakeboksen min!?

*mimre-mimre*

Men eksamenslesingen venter! Ha en fin dag!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...