Gå til innhold

Fotoknudsen


Gjest venterogventer

Anbefalte innlegg

Gjest venterogventer

Fotoknudsen skryter av at de har kort leveringstid på bilder. 1 dag + postgang står det på fotoposene. OK, det hørtes bra ut tenkte jeg.

Nå har det gått snart 2 uker!! Dette for noe da? Skal jeg ringe og klage, eller? Og hvem er det jeg skal klage til? Fotoknudsen eller Posten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du hente bildene på Internett eller få de på CD-Rom, tar det lengre tid. Selv sendte jeg inn film for minst en uke siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente_18

Er det ikke bedre å levere filmen inn til fremkalling hos en fotobutikk der du bor, om der er? Der kan du jo få den når du vil. Selv om det er dyrere er det ofte mye bedre kvalitet på bildene m.h.t farger. Ihvertfall når det gjelder fremkalling på kodak papir, de bildene som blir fremkallet kodak papir har ofte bedre kvalitet, det har jeg erfart selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotonudsen leverer ofte blasse, feilfargede bilder, er min erfaring, aldri mer. + at det tar lang tid og koster mye med film og det hele. Mye greiee med lokale leverandører som har Kodak lab. kr. 99 for 25 bilder og 129 for dobble bilder, i flott kvalitet og rett til nye bilder. Stikker bare innom og får kjørt dem på nytt i annen fargeskala. 1 dags levering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre å levere filmen inn til fremkalling hos en fotobutikk der du bor, om der er? Der kan du jo få den når du vil. Selv om det er dyrere er det ofte mye bedre kvalitet på bildene m.h.t farger. Ihvertfall når det gjelder fremkalling på kodak papir, de bildene som blir fremkallet kodak papir har ofte bedre kvalitet, det har jeg erfart selv.

Fuji sitt papir er enda bedre enn kodaks, og Fuji har livstidsgaranti på fargene! Det beste er visst å levere hos Japan foto og få Fujis spesialpapir ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuji sitt papir er enda bedre enn kodaks, og Fuji har livstidsgaranti på fargene! Det beste er visst å levere hos Japan foto og få Fujis spesialpapir ;-)

Og legge det på foto CD:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotoknudsen har jeg sluttet å bruke etter at de har rotet bort (!) filmer for meg 2 ganger. Kjempeirriterende, bilder kan man jo aldri ta om igjen! (så de blir like)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...