Gå til innhold

Blir ikke tynn av å spy!


Gjest Funlight

Anbefalte innlegg

Gjest Funlight

Hatt en jævlig helg med spising og spying...mengder med mat...inn og ut!!

Ser helt dradd ut i trynet...kjempe sliten nå...men likevel har jeg lyst på masse mat...hva kan jeg gjøre for å ikke kicke IGJEN??!!

Takk for svar

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

behold maten i kroppen

så blir det bare en overspising,

og ikke 5-10-15 osv, som det kan

bli når man spyr den ut.

jeg beklager om det er et jævlig

dårlig råd... men om man vet at man ikke skal spy, så kanskje man

spiser mindre også?? til slutt?

og prøv å tenk at du har en fri vilje, det er ingen som står med en pistol og sier du skal hvie deg over all maten du ser...ehh.. dumt sagt, pistolen

sitter inni hodet ditt....ikke sant.

nei unnskyld jeg skal holde kjeft jeg...

hmm prøv å gjør noe annet enn å sitte inne, tren, gå ut med venner, gjør skolearbeid, se på tv. suget skal forsvinne i løpet av ca 20 min, det blir iallfall mindre.

drøy den litt. så blir den mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Funlight

Det at du tok deg tid til å sette deg ned og be om råd tyder på at du i alle fall klarer å utsette det noe..Ofte sier jeg at første oppgaven er å bestemme seg for å utsette det i alle fall 20 minutter, ring en, ta en tur ut eller sett på den musikken du liker og tegn det du føler NÅ. Du må også forsøke å ta ansvar for at det det å overspise og kaste opp så mye faktisk kan gi dramatiske konsekvenser. Forøk en avledningsmanøver!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

behold maten i kroppen

så blir det bare en overspising,

og ikke 5-10-15 osv, som det kan

bli når man spyr den ut.

jeg beklager om det er et jævlig

dårlig råd... men om man vet at man ikke skal spy, så kanskje man

spiser mindre også?? til slutt?

og prøv å tenk at du har en fri vilje, det er ingen som står med en pistol og sier du skal hvie deg over all maten du ser...ehh.. dumt sagt, pistolen

sitter inni hodet ditt....ikke sant.

nei unnskyld jeg skal holde kjeft jeg...

hmm prøv å gjør noe annet enn å sitte inne, tren, gå ut med venner, gjør skolearbeid, se på tv. suget skal forsvinne i løpet av ca 20 min, det blir iallfall mindre.

drøy den litt. så blir den mindre.

Har omtrent litt av det samme og streve med. Men jeg har det slik at jeg bare måå spy opp maten fordi den presser på etter jeg har fått den ned og det er en herlig tom følelse i magen etterpå. Lettet liksom.

jente 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...