Gå til innhold

Spamkiller virker


Simen

Anbefalte innlegg

I forrrige uke ble jeg så drittlei av all spam at jeg investerte $29.95 i programmet Spamkiller fra mcafee.com

Det virker! 95% av all spam blir "killed" slik at jeg slipper å få det i innboksen i Outlook. Programmet har massvis av filtre og regler som siler det meste og man kan slette/legge til regler selv. Det kan sende automatisk "feilmelding" slik at avsender tror mailkontoen din ikke er i bruk og du kan også sende klage til abuse@xxx med etpar museklikk.

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy faen det der skulle eg ha hatt !!!!

Fikk nett noen drittmailer, med følgende titler:

"Look and feel 10-20 years younger"

"You can stop going bold before it`s too late"

og

"geirbirkeland"...Do you need a home loan?"

Altså rein trakasering ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen det der skulle eg ha hatt !!!!

Fikk nett noen drittmailer, med følgende titler:

"Look and feel 10-20 years younger"

"You can stop going bold before it`s too late"

og

"geirbirkeland"...Do you need a home loan?"

Altså rein trakasering ! :-)

Get used to it... Eg får 10-15 sånne om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er muligens bare et spørsmål om tid, men jeg har ennå til gode å motta spam...

Surfer jeg for lite på lugubre nettsteder, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Get used to it... Eg får 10-15 sånne om dagen...

Eg har nå fått filtrert bort alle som kom i "junkmail" boksen,men da blei det desto større aktivitet i "innboksen".

*slette,slette og slette*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er muligens bare et spørsmål om tid, men jeg har ennå til gode å motta spam...

Surfer jeg for lite på lugubre nettsteder, tro?

Det er definitivt altfor lite snusk med deg, noe som i seg selv er meget mistenkelig.

Menmen, jeg gir deg sjansen til å avsløre noe pikant om deg selv her og nå...... såe..... ja, du vet nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er definitivt altfor lite snusk med deg, noe som i seg selv er meget mistenkelig.

Menmen, jeg gir deg sjansen til å avsløre noe pikant om deg selv her og nå...... såe..... ja, du vet nå...

*skrik* - der var du igjen... :)

Pikant, vel... næh... *rødmer* det blir rett og slett _for_ pikant å putle ut her og nå. Men hvis jeg sier at jeg ikke røyker, drikker minimalt, har så godt som sluttet å spise sjokolade (ikke M selvsagt), moderat kjøttmengde på ukesmenyen, har skjerpet bannskapen _betraktelig_, snur meg (noen ganger) hvis de gjør det på tv og tilføyer at lastenes sum er konstant, så kan du jo tenke ut resten selv. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skrik* - der var du igjen... :)

Pikant, vel... næh... *rødmer* det blir rett og slett _for_ pikant å putle ut her og nå. Men hvis jeg sier at jeg ikke røyker, drikker minimalt, har så godt som sluttet å spise sjokolade (ikke M selvsagt), moderat kjøttmengde på ukesmenyen, har skjerpet bannskapen _betraktelig_, snur meg (noen ganger) hvis de gjør det på tv og tilføyer at lastenes sum er konstant, så kan du jo tenke ut resten selv. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skrik* - der var du igjen... :)

Pikant, vel... næh... *rødmer* det blir rett og slett _for_ pikant å putle ut her og nå. Men hvis jeg sier at jeg ikke røyker, drikker minimalt, har så godt som sluttet å spise sjokolade (ikke M selvsagt), moderat kjøttmengde på ukesmenyen, har skjerpet bannskapen _betraktelig_, snur meg (noen ganger) hvis de gjør det på tv og tilføyer at lastenes sum er konstant, så kan du jo tenke ut resten selv. Eller?

Du er jo rene Dalai lama, noe som gjør at du føyer deg bra inn i rekken. Selv har jeg kuttet ut de verste lastene. dvs. jeg eter mindre og jeg har sluttet å røyke. Dette for å bli bedre til å slåss, selvsagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo rene Dalai lama, noe som gjør at du føyer deg bra inn i rekken. Selv har jeg kuttet ut de verste lastene. dvs. jeg eter mindre og jeg har sluttet å røyke. Dette for å bli bedre til å slåss, selvsagt

Hvilken rekke?

Slossing, der må jeg bøye av, gitt... Hvis du ikke mener 'slossing', da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rekke?

Slossing, der må jeg bøye av, gitt... Hvis du ikke mener 'slossing', da ;-)

Jeg har da ikke greie på rekker. Jeg syntes bare det var en passende setning å skrive, mest i mangel av noe bedre.... og noe må man jo si.

nei, jeg mente ikke *slåssing*, men slåssing, selv om *slåssing* ikke er å forakte. Alt til sin tid mener nå jeg. Noen ganger passer det med slåssing, andre ganger passer det med *slåssing*

Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...