Gå til innhold

utslitt igjen....

Anbefalte innlegg

orker snart ikke mer av dette helvete....

Nå har jeg begynt med en ny type behandling, er dagpasient tre dager i uka på en avd. hvor de driver med kognitiv adferdsterapi. Men problemet er jo at jeg blir jo bare enda mer utslitt, og sinnsykt forvirra.....

Er der og har time med kognitiv terapi med primærkontakt, og to timer med legen i uka, og jeg har ergoterapi, men det blir så alt for mye når en ikke sover om natta.....

Er det virkelig meninga at jeg skal bli dårligere av behandling, vi går jo ikke inn i overgrepsproblematikken(det hadde jeg skjønt at jeg ble dårligere av en stund...)?

I tillegg har denn avdelinga hatt møter med alle involverte utenfor,uten meg(dessverre..), og bestemt at tilbudet fra hjemmesykeplein skulle kuttes ned på nå...Midt oppi alt det nye og slitsomme.... Skjønner ikke lenger hva brukermedvirkning er jeg....

Er så utrolig sliten av og sloss for å få hjelp som fungere, og som jeg er litt med på at er til nytte....

Trenger søvn og mat for å orket dette slitet, og det greier jeg ikke når jeg sitter hjemme og er utrolig dårlig og redd....Vet ikke lenger hva jeg skal gjøre jeg.....

De mente i går at jeg var på vei til å bli psykotisk igjen også, men ikke det engang gjør de noe med, bare sender meg hjem til ingenting(burde vel begynne å bruke med.igjen da...)

ÅÅÅÅÅÅ, er DRITT lei av psykiatrien, vil ha hjelp slik at jeg kan komme meg ut av den, men nå gir jo hjelpa motsatt effekt!!!

Dette ble et syte innlegg, og det liker jeg egentlig ikke helt, men jeg måtte bare få ut litt...Beklager masse!!!

Jeg har mest lyst til å gi opp, alt er så fryktelig vond og slitsomt for tida, men jeg får prøve å holde ut......

Hvis det er noen som har noe erfaring(positiv eller negativ) av denne typen behandling, så hadde jeg blitt veldig glad hvis jeg kunne fått høre hvordan andre hadde opplevd slik behandling...

Sorry igjen for sytinga!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55013-utslitt-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pi@-m@rtine

Er det noe håp om at du kan få sovemedisiner som fungerer ?

Ikke så lett å ha energi når man ikke får sovet...

Tussi-liten! :))

Skjønner godt at du er utslitt! Men jeg må bare si nok engang at du er en tapper liten rakker! Du har så masse styrke i deg. Skulle ønske Jon Blund kunne drysse en ekstra-porsjon med drømmepulver på deg i natt, slik at du fikk deg velfortjent hvile!

Uansett, jeg håper du velger å holde ut med det tilbudet du har fått. Og husk: Det er DU som er eksperten på deg selv her. Jeg tror du vet hvor skoen trykker, fortell legen det! Rom ble ikke bygd på en dag, vett du, ei heller leges et sønderknust følelsesliv på kort tid! Så hold ut, vennen!

Du betyr sååå masse for meg! :)))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55013-utslitt-igjen/#findComment-227572
Del på andre sider

Tussi-liten! :))

Skjønner godt at du er utslitt! Men jeg må bare si nok engang at du er en tapper liten rakker! Du har så masse styrke i deg. Skulle ønske Jon Blund kunne drysse en ekstra-porsjon med drømmepulver på deg i natt, slik at du fikk deg velfortjent hvile!

Uansett, jeg håper du velger å holde ut med det tilbudet du har fått. Og husk: Det er DU som er eksperten på deg selv her. Jeg tror du vet hvor skoen trykker, fortell legen det! Rom ble ikke bygd på en dag, vett du, ei heller leges et sønderknust følelsesliv på kort tid! Så hold ut, vennen!

Du betyr sååå masse for meg! :)))

Tusen takk vennen!!!!!

Du betyr utrolig mye for meg også :)

Takk for at du er der for meg!

Satser på at du fikk sendt Jon Blund nedover hit jeg, så nå sovner jeg nok snart..... ;)

*stooooor og god klem* fra en liten rakkerfant :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55013-utslitt-igjen/#findComment-227580
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...