Gå til innhold

Større lepper o.a.

Anbefalte innlegg

nothingmatters

Hallo,

Jeg har lest en del innlegg her om større lepper, brystoperasjoner o.a. Personlig har jeg vært gjennom flere plastiske operasjoner uten å ha spesielt hell med det jeg har gjort. Jeg vet ikke om årsaken har vært at det var leger som ikke var utdannet plastkirurger - men jeg forstørret leppene med restylane som skal være et nedbrytende produlkt - har slitt med dette i flere år uten at det har gått helt vekk! Jeg prøvde å få time hos legen som utførte operasjonen men han ville ikke ha noe med meg å gjøre - er det slik innen dette området at dersom det går galt så avvises pasienten og dermed er de som ikke får samme "positive virkninger" glemt? Jeg mener at dersom noen ikke har samme virkning som andre så bør dette registreres for den "erfaringsmessig" delen for at leger kan bedre gi informasjon om at ikke alle vil dra lik stor nytte av en slik operasjon. Jeg har gått rundt med som en uttalte det et "andenebb" pga en slik innsprøyting!

Har leger som praktiserer innen denne bransjen etikk?

Hilsen et frustret andenebb!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55022-st%C3%B8rre-lepper-oa/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Varige forandringer i leppen med uønsket fortsørrelse flere år etter Restylaneinnsprøytning er såvidt jeg vet ikke rapportert. Derfor er det særlig viktig at man får tatt vevsprøver av deg med en fin sprøytespiss for å se hva hevelsen skyldes og om den skal behandles. Du må altså til konsultasjon. Er du forresten helt sikker på at det var Restylane legen brukte??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55022-st%C3%B8rre-lepper-oa/#findComment-236706
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...