Gå til innhold

Visakort - hvor er det billigst?


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Hei! Skal til utlandet i sommer, og må ha visa-kort. Har postbakkort fra før av, men det er for dårlig..

Sjekka postbankort Visa, men synes det var dyrt!

Har du bedre forslag til en bank som har rimeligere priser og som er enkelt å bruke/komme i kontakt med hvis det skulle oppstå probelmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Har forresten inegn inkossoer bak meg og sånne ting.. Hvor lang tid tar det før jeg får kortet? Jeg vil/MÅ ha med bilde på..

Må man slå kode eller er det bare å levere fra seg på restauranter osv? Hvis det er sånn er det jævli kjedelig å miste da..

Også når det gjelder reiseforsikring..

Har dere noe å anbefalle? Er det ikke en slangs reiseforsikring inklu. i reisa man bestiller på reisebyrået (Saga solreiser)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten inegn inkossoer bak meg og sånne ting.. Hvor lang tid tar det før jeg får kortet? Jeg vil/MÅ ha med bilde på..

Må man slå kode eller er det bare å levere fra seg på restauranter osv? Hvis det er sånn er det jævli kjedelig å miste da..

Også når det gjelder reiseforsikring..

Har dere noe å anbefalle? Er det ikke en slangs reiseforsikring inklu. i reisa man bestiller på reisebyrået (Saga solreiser)?

Visakortet koster ikke mye ekstra pr. år på en konto, det er de andre gebyrene du bør se på for å finne ut hvilken bank du bør bruke. Noen banker gir gratis uttak i minibank, gebyrfritt bruk uansett beløp osv. renten på innskudd er viktig hvis du skal ha litt penger der.

De rene internettbankene er stort sett de rimeligste (skandiabanken, storebrand bank osv). Gå inn på hjemmesidene deres, eller les mer på www.dinside.no, de sammenligner ulike tilbud, og har "skoler" hvor man lærer hva man bør se etter.

Du må ha egen reiseforsikring. Har du bestilt avbestillingsforsikring gjennom reiseselskapet trenger du ikke det i tillegg, hvis ikke kan det være lurt.

Den beste reiseforsikringen (vinner flest tester) er Europeiske. Den kan du kjøpe for et helt år, eller for kun den reisen du tar nå.

http://www.europeiske.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...