Gå til innhold

FU:Hvor mange ganger pr dag


nanna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer litt an på hva jeg driver med, og slikt. Hjemme står maskinen alltid på, så da surfer jeg innom nå og da når jeg har 5 minutter å slå ihjel. På jobb titter jeg kanskje innom en gang eller to, i forbindelse med en pause/lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke, jeg har ADSL så av og til står maskina på hele døgnet. Men jeg tar meg flere turer innom på morgenen og ettermiddag/kveld, sover antidoleren så lurer jeg meg innom på natta hvis jeg ikke får sove! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så mange ganger nå for tiden. Har det travelt og jobber mye nå. Ca 3 ganger daglig kanskje....

Til vanlig: Ca 10-15 ganger daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verkeleg altfor mange gongar. Går til og frå heile tida.

Det blir pause ei tid framover no, etter at vi mistar ADSLen og ventar på å få kabel...

Waaaaahhhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, igjen. Jeg ligger visst alltid et hode foran deg.

Vel, det kan jo høres mye ut, men det kommer jo litt an på hva slags hode det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det kan jo høres mye ut, men det kommer jo litt an på hva slags hode det er snakk om.

Ja, du har vel sikkert rett i det. Jeg tenkte egentlig ikke på noe spesielt hode, men jeg skjønner jo nå at det faktisk har noe å si.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-6 ganger i uka. Noen ganger mer, noen ganger mindre.

Greit vist det er noe en lurer på, mange gode svar å få her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DOL-avhengig

Har bare logget på en gang, jeg. For rundt 2 år siden. Har aldri klart å logge av igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...