Gå til innhold

Det er litt guffent når


Nyco

Anbefalte innlegg

Man sitter inne og hører på at det regner i vinkel ute. Med kaffekoppen og røyken og DOL. Alene på rotekottet og koser seg glugg ihjel.

Og så tar turen bortom vinduet for å myse, og oppdager at takluka på fars nye Merchedes står pip åpen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir fars problem.

Jeg er ikke så sikker på om det holder i retten når far beviselig ikke har vært i nærheten av nevnte kjøretøy på tre uker grunnet jobb. Og mor parkerte i gården for en time siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så sikker på om det holder i retten når far beviselig ikke har vært i nærheten av nevnte kjøretøy på tre uker grunnet jobb. Og mor parkerte i gården for en time siden...

Så lenge kjøretøyet er registrert på far er det hans ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så sikker på om det holder i retten når far beviselig ikke har vært i nærheten av nevnte kjøretøy på tre uker grunnet jobb. Og mor parkerte i gården for en time siden...

Det er jo bare vann og det tørker vel? Går ut fra at du har lukket takluken nå da.

Her er det for øvrig sol og varmt*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge kjøretøyet er registrert på far er det hans ansvar.

Men overbeskyttende mødre passer på ALT vett u : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare vann og det tørker vel? Går ut fra at du har lukket takluken nå da.

Her er det for øvrig sol og varmt*s*

Du skulle sett meg i fullt firsprang ned trappa så kaffekoppen og askebegeret flagra veggimellom her... ;0)

Ja det er jo bare vann, og det vil nok tørke. Uten å lage noen spor (håper jeg...)

Men fars elskede sportlineinteriør og midtkonsoll i noe fem ganger lakka treverk så heller miserabelt ut i akvariumsperspektiv....

Herved vitenskapelig bevist at det lar seg gjøre å få 70 liter regnvann inn gjennom ei luke med åpning på 30x50 cm på under en time..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...