Gå til innhold

BB-stem ut Monica!!


Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Hvis Monica blir stemt ut, rammer dette VK hardest, siden hun er venninna hennes.

VK og Monica prater jo drit om Maria så fort de er alene, mens de later som de er sååå glade i alle sammen når de er tilstede. Blir helt kvalm av slik falskhet.

Maria og Veronica er reale jenter, de prater ikke drit og hevner seg heller ikke på andre.

Veronica bør helt klart vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns også at Veronica skal vinne. (eller han med den snåle stemmen. Husker ikke hva han heter...)

VK bør absolutt ut ,hun virker så falsk :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jeg syns også at Veronica skal vinne. (eller han med den snåle stemmen. Husker ikke hva han heter...)

VK bør absolutt ut ,hun virker så falsk :-/

Ja, men VK er jo ikke nominert, så da handler det om hvordan ramme VK hardest på tross av dette. Ved å stemme ut Monica....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym

Det er ingen der som er verd å vinne penger eller som er verd at jeg ringer for å stemme på.

Det respekterer man da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Stem ut Maria, så det blir fred i dette huset.

Men hallo, ønsker du virkelig fred? Da er det jo ikke verdt å se på lenger. Ikke noe er så kjedelig som et virkelighetsprogram uten intriger. da slutter i hvert fall jeg å se på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men VK er jo ikke nominert, så da handler det om hvordan ramme VK hardest på tross av dette. Ved å stemme ut Monica....

Er det ikke slik at man kan stemme på ALLE denne gangen dah ? Eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Ja for Maria og Veronica baksnakker ikke....................

Man ser det man vil tydeligvis.

Klart de sikkert har baksnakket litt i sin tid, det har vel de fleste. Men det er da jammen meg forskjell på disse 2 parene, først og fremst VK og Maria.

Maria har høy moral og er ærlig, mens VK juger så hun tror det selv. Viser forskjellige sider av seg selv ettersom hvem hun snakker med. Det kaller jeg falskhet.

Jeg synes i hvert fall at falskhet er en egenskap som overgår det meste, og Maria er IKKE falsk.

En annen ting er at VK virker dum, hun argumenterer dårlig, mens Maria er fornuftig. VK visste ikke engang hvilken kjent filmstjerneby som ligger i California.

Men det finnes sikkert massevis av mennesker der ute som ikke selv er klar over at de er falske.....og som heller ikke ser klart når andre er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Er det ikke slik at man kan stemme på ALLE denne gangen dah ? Eller ?

Nei, bare 4 stk, Dennis, Mikki, Maria og Monika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Talkum

Hallo?

Stemme ut Monica for at du ikke liker VK?

Hva med å stemme ut sutrehuet Maria?Er det noen som er manipulerende og maktsjuk i huset, er det denne sutreberta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper også på at Monica ryker ut, men ikke fordi det liksom skal ramme VK....hun klarer vel fint å ramme seg selv. Monica er kjedelig, derfor ser jeg helst at hun går ut.

Ikke synes jeg at Maria er noe real heller. Jeg synes hun er ei herskesyk burugle.

Men heier på Veronica, det gjør jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skap titter

Klart de sikkert har baksnakket litt i sin tid, det har vel de fleste. Men det er da jammen meg forskjell på disse 2 parene, først og fremst VK og Maria.

Maria har høy moral og er ærlig, mens VK juger så hun tror det selv. Viser forskjellige sider av seg selv ettersom hvem hun snakker med. Det kaller jeg falskhet.

Jeg synes i hvert fall at falskhet er en egenskap som overgår det meste, og Maria er IKKE falsk.

En annen ting er at VK virker dum, hun argumenterer dårlig, mens Maria er fornuftig. VK visste ikke engang hvilken kjent filmstjerneby som ligger i California.

Men det finnes sikkert massevis av mennesker der ute som ikke selv er klar over at de er falske.....og som heller ikke ser klart når andre er det.

Falsk eller ikke. Maria har sånn makt over Kristian og hun vet å utnytte dette. Bryter inn midt i samtalene til VK og Kristian, hun er rett og slett sjalu på VK. Maria vil ha i pose og sekk.

Slike mennesker har jeg selv vært smertelig utsatt for.

Maria er heselig! Heia Espen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man stemmer da ikke ut Monica fordi man ikke liker VK? det er jo helt bakvendt! Stem nå heller ut VK hvis det er det du vil,da? Ikke gi henne sjansen til å vinne, hvis du ikke liker henne. Monica er da ei realtivt real jente?...

Selv ønsker jeg ut enten VK eller Maria. De sutrejentene der er bare helt bak mål.

Maria er kanskje den verste?

Hun har type, men kysser på Kristian og utnytter ham. Hun vil helt tydelig ha ham "på gress". Noe så barnslig. Lurer på hva typen hennes sier om dette, jeg...

Hun er osgå svært manipulerende.Og dessverre tror hun selv at hun er penere enn hun noengang kommer til å bli. Slitsomt med slike kvinnemennesker.Uff...

Jeg stemmer ut Maria, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hallo, ønsker du virkelig fred? Da er det jo ikke verdt å se på lenger. Ikke noe er så kjedelig som et virkelighetsprogram uten intriger. da slutter i hvert fall jeg å se på det.

Litt fred for VK, da

Maria er herskesyk og manipulerende. Det går utover K. og VK.

Nå har visst Espen også tonet flagg mot VK. Burde ikke han jekke seg ned litt da, tosken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stem heller ut den kontrollfikserte, nå-må-vi-snakke-om-det, sutrete Maria. Hun styrer altfor mye der inne, tror hun har rett på å kontrollere de andre, jo! Ikke vil hun ha noe forhold med Kristian, men hun blander seg jo også opp i hvilke forhold han har til andre. Og hun snakker for detaljert og for mye om alle bagateller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...