Gå til innhold

Nå er jeg alenemor noen dager


Wulfi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er kjempedeilig å være alene. Kjeder meg ikke et sekund.

Men du...? HVA om det kommer en edderkopp dah.... HVA gjør jeg da ? (Bortsett fra å få noia asså....!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du...? HVA om det kommer en edderkopp dah.... HVA gjør jeg da ? (Bortsett fra å få noia asså....!)

Da lar du den gå sin veg. Eller så knuser du den hvis du er redd for slikt.

Kjøp godteri og kos deg du. Surr rundt, spill høy musikk. Vær på dol tidlig og seint. :-)

Jeg synes tiden flyr som bare pokker ved slike anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lar du den gå sin veg. Eller så knuser du den hvis du er redd for slikt.

Kjøp godteri og kos deg du. Surr rundt, spill høy musikk. Vær på dol tidlig og seint. :-)

Jeg synes tiden flyr som bare pokker ved slike anledninger.

Usj... Du får det til å høres SÅ enkelt ut ! *ler* La den GÅ sin veg er totalt utenkelig ,da tar dem meg straks jeg har sovnet.

Knuse den ,skulle jeg gjerne ha gjort ,men det blir vanskelig når det må være MINST 5 meter mellom oss :-/

Jeg får heller håpe at husets edderfanter er for late til å finne på noe bøll før Alfebassen kommer hjem... *krysser det som krysses kan* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj... Du får det til å høres SÅ enkelt ut ! *ler* La den GÅ sin veg er totalt utenkelig ,da tar dem meg straks jeg har sovnet.

Knuse den ,skulle jeg gjerne ha gjort ,men det blir vanskelig når det må være MINST 5 meter mellom oss :-/

Jeg får heller håpe at husets edderfanter er for late til å finne på noe bøll før Alfebassen kommer hjem... *krysser det som krysses kan* :-)

Hehe. Kast tennisballer på edderkoppene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest parasta ennen

*ler høyt*

Fornærma ja.....skikkelig femi altså:)))))

Dette nicket var jo ikke bedre enn det forrige da "pastavennen"

:))))

Ikke fornærma, men det var godt å få en påminnelse om at jeg ikke trenger og ikke ønsker noen "dol-personlighet".

kan ikke se det helt store i å stadig bli klappet på ryggen og "dyrket" i alle tråder som det har en tendens til i enkelte "klikker"....

Han en fin dag.

*poff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Ikke fornærma, men det var godt å få en påminnelse om at jeg ikke trenger og ikke ønsker noen "dol-personlighet".

kan ikke se det helt store i å stadig bli klappet på ryggen og "dyrket" i alle tråder som det har en tendens til i enkelte "klikker"....

Han en fin dag.

*poff*

uffda, det var da voldsomt - tatt ut i streik eller :))

Dyrket? pfah....jeg har aldri brukt noe annet enn mitt eget nick og jeg blir ALDRI dyrket....for som regel kjeft når jeg blir for engasjert.....

Sannheten er at du er redd for å IKKE bli dyrket tenker jeg *hobbypsykologen taler*

Men du sier jo at du har et fast nick - hva er det da hvis du ikke har en dol-identitet????

*kom igjen ha omsorg for en nyskjerrig gammel kjærring*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...