Gå til innhold

selvbruningsspray/eksem


Gjest Vinterblek

Anbefalte innlegg

Gjest Vinterblek

For en ukes tid siden kjøpte jeg meg Nivea Sun selvbruningsspray. Har brukt selvbruningskrem før og det har gått fint.

Men nå fikk jeg noen bitte små blemmer (?) i ansiktet dagen etterpå. Kan det være allergi mot noe i selvbruningsprayen? Er det sannsynlig at det kun er denne typen spray jeg reagerer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanya1365380060

det har nok noe med selvbruneren og gjøre om du ikke har reagert sånn på noe før. Men om detter bare gjelder for Nivea eller for alle selvbrunere det gjenstår å finne ut av!

Personlig tror jeg at det er Nivea. Har hørt fra mange som har prøvd denne (og utifra pers.erfaring) at denne selvbruneren er skikkelig DÅRLIG. dessuten har den flere ganger blitt kåret til den dårligste selvbruneren(og dette gjelder ikke bare sprayen,men alle nivea selvbrunings produkter) blant anerkjente blader og nettsider som vet ALT når det gjelder selvbrunere. Prøv en annen selvbruner, og kast Nivea i søpla!;)

Jeg har hudtype II (lys hud, men blir brun), og jeg har hatt stor suksess med christian dior, piz buin mousse mid, Lancome, Clinique dark, Cap soleil fra Yves Rocher og sikkert noen fler som jeg ikke kommer på i farten!:) Anbefales!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...