Gå til innhold

Fraværsmelding


citoyen

Anbefalte innlegg

Av en eller annen grunn får jeg ikke logget på DOL hjemmefra lenger (det er ikke maskinene mine som er problemet, men antagelig et problem hos NGT) så jeg får bare logget inn når jeg er på jobb. Og på jobb kan jeg ikke sitte og surfe på DOL i særlig utstrakt grad :) Bare så folk vet hvor jeg er blitt av tilfelle noen savner meg altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke svare for andre enn meg selv, men jeg tror nok jeg har flere med meg når jeg sier at du er savnet, ja :-)

Godt å vite at du ikke har gått lei, men at det er noen/noe som prøver å "sabotere" deg.

Får håpe det ordner seg på en eller annen måte, da! Du er hjertelig velkommen tilbake om du får ordnet "ting" igjen.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...