Gå til innhold

besvime


Gjest roxxxy

Anbefalte innlegg

jeg tror jeg kanskje avogtil en sjelden gang har bittelitte granne tvangsspising og bulimi,

men ikke noe mye og ikke noe

skikkelig.

men likevel så hender det en god

del ganger at det svimler for meg eller at jeg besvimer.

særlig på morgenen eller etter at jeg har kasta opp.

kan noen forklare meg hvorfor det er slik??

jeg er ellers sunn og frisk og

passe vekt og spiser mye mat uten å spy også osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære roxxxy! Det kan være mange forskjellige medisinske årsaker til at du blir svimmel eller besvimer. Dersom du sliter med oppkast(spiseforstyrrelser) kan selvsagt forstyrrelser i elektrolytter eller væskebalensen i kroppen være årsak til dette. Jeg vil anbefale deg å ta en legeundersøkelse, dersom dette vedvarer.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...