Gå til innhold

Rare navn !


BettyBlue

Anbefalte innlegg

Jeg bor ikke så langt fra Tønsberg, nei - akkurat nå bor jeg i Horten og har bodd i Vestfold hele livet... ;)

Det er jo mulig det finnes flere Kai Jack da, men sannsynligheten for det er vel liten? *Ler*

Jeg kjenner ikke egentlig han, men foreldrene hans - dvs. mine foreldre kjenner hans foreldre så jeg husker han fra jeg var liten... Han er vel ikke egentlig fra Tønsberg, men har vel bodd i Stokke/Arnadal/Sandefjord eller noe sånt vel?

Aner ikke hvilket forhold det er mellom han og denne Dan Mark, men det er vel ikke umulig at det er broren hans *S* (Tror de er tre brødre...)

Nåja, det er i alle fall et spsielt navn som han nok er ganske alene om... :) Og når man blir vant til det, så er faktisk ikke så rart engang...

Jeg har faktisk hørt at det er broren til Kai Jack som heter Dan Mark. Min kilde er fra Tønsberg, dvs det var naboen hennes!

En kan muligens regne med at foreldrene var på litt av en syre-tripp da de fortalte presten hva barna skulle hete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse er mine beste:

Der moren min vokste opp var det et eldre brødrepar som het Kurt-Hubert og Jonny-Donald.

Men i den bygda hadde det også bodd en fyr som var døpt Errol Flynn Olsen.

I det hele tatt ganske gøy å gå på kirkegården å lese. De nålevende heter gjerne Blake, Crystle, Jeff osv, men det er da helt normalt der....

eh he he he eh hehe.

Hva het plassen sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Halden er (var) det en som heter Tom Brønn. Videre har jeg hørt Tom Collins. Sønnen til Kjell Kristian Rike (han i Tv-sporten) heter Frank til fornavn. Datteren til Finn Luth har Trude som fornavn.

:o)

Det med Frank Rike og Trude Lutt tror jeg ikke noe på. Jeg har også hørt det, men da som konstruerte navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...