Gå til innhold

Er det noen her med greie på...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

...boksing?

Hvem vinner kampen i kveld?

Unibet gir 2.50 i odds i forhold til at Hansvoll skal vinne, og dette høres jo ikke så halvgæærnt ut.

Problemet er bare at jeg har fint lite greie på Hansvolls motstander så jeg vet ikke om jeg bør satse, eventuelt hvor mye jeg bør kline til med...

Det er så mange dumme innlegg på dol - noe som tyder på at mange har fått noen slag oppigjennom årene - og at det dermed er en del boksere her. Derfor tenkte jeg at det kanskje var noen som hadde noen tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville satset på Hansvoll.

Bruno Gierd er redd fordi Hansvoll er keivhendt uttalta han til pressen!

Bruno Gierd har tapt flere kamper mot egentlig dårligere antatte motstandere pga at de har vært keivhendte!

Hansvoll akter å reise hjem med seier....(sier han da ).

Men han bør få det unnagjort før 12 runder , ellers taper han poeng for Gierd!

Tja....lykke til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville satset på Hansvoll.

Bruno Gierd er redd fordi Hansvoll er keivhendt uttalta han til pressen!

Bruno Gierd har tapt flere kamper mot egentlig dårligere antatte motstandere pga at de har vært keivhendte!

Hansvoll akter å reise hjem med seier....(sier han da ).

Men han bør få det unnagjort før 12 runder , ellers taper han poeng for Gierd!

Tja....lykke til da.

Kampen går vel ikke på Eurosport eller noe sånt?

Dumt spørsmål, kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kampen går vel ikke på Eurosport eller noe sånt?

Dumt spørsmål, kanskje...

Nope....TV1000...har du den?

Det er 150 000 som har det så de regner med at ca 300 000 vil se kampen...og JEG er en av dem.

*glis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope....TV1000...har du den?

Det er 150 000 som har det så de regner med at ca 300 000 vil se kampen...og JEG er en av dem.

*glis*

Jeg er på jobb har og ikke tv1000 her. Det hadde for øvrig ikke hjulpet om jeg var hjemme - da jeg ikke har tv1000 der heller :)

Tror jeg er patriotisk og satser en hundrings på den kampen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jobb har og ikke tv1000 her. Det hadde for øvrig ikke hjulpet om jeg var hjemme - da jeg ikke har tv1000 der heller :)

Tror jeg er patriotisk og satser en hundrings på den kampen :)

Jeg er skikkelig misunnelig på deg som kan se kampen. Kan du ikke gå inn her å fortelle oss hvem som vant?

Heia Hansvold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skikkelig misunnelig på deg som kan se kampen. Kan du ikke gå inn her å fortelle oss hvem som vant?

Heia Hansvold!

Du får den "live" på VG-nett, Dagbladet-nett og Nettavisen-nett, så det burde være mulig å følge med på kampen, selv uten å se den på tv.

Med live mener jeg selvsagt at man minutt for minutt blir oppdatert om alt som skjer i kampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får den "live" på VG-nett, Dagbladet-nett og Nettavisen-nett, så det burde være mulig å følge med på kampen, selv uten å se den på tv.

Med live mener jeg selvsagt at man minutt for minutt blir oppdatert om alt som skjer i kampen.

Takk for tipset.

Så synd at Hansvoll ikke klarte det. Likevel hadde det vært moro å se kampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset.

Så synd at Hansvoll ikke klarte det. Likevel hadde det vært moro å se kampen.

Ja, det var synd.

Plutselig var jeg ikke så mye i overskudd når det gjaldt oddsen igjen....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...