Gå til innhold

Geocities Pagebuilder


Gjest zo0m

Anbefalte innlegg

Noen her som bruker Geocities Pagebuilder? Jeg får ikke til og ''lime inn'' tekst jeg har kopiert - det er til og bli sprø av..!! :)

Gode råd mottas med glede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke? Prøvd med Ctrl + v?

Jeg bruker html-byggeren, så jeg har ikke hatt det problemet...

Ja, har prøvd det, men det virker ikke. Jeg er sikker på at det er en måte og få det til.. har bare ikke funnet det ut ennå:(

Takk for svar uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du kan bruke cut & paste på den måten. Ta heller å lagre på maskin, for så å åpne filen inne i selve Pagebuilder. (mener å huske at du finner knapp for det på verktøy-linja i Pagebuilder'n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har prøvd det, men det virker ikke. Jeg er sikker på at det er en måte og få det til.. har bare ikke funnet det ut ennå:(

Takk for svar uansett:)

Du...lagre det du har laget med pagebuilder, og åpne file manager deretter. Tror det går an å endre navnet, slik at du får kopiert alt over til html. Evt. gå inn på source, kopiere alt på sida, og lagre som ny html.fil. Da får du kopiert og limt inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du...lagre det du har laget med pagebuilder, og åpne file manager deretter. Tror det går an å endre navnet, slik at du får kopiert alt over til html. Evt. gå inn på source, kopiere alt på sida, og lagre som ny html.fil. Da får du kopiert og limt inn...

god ide!!.. skal prøve og få det til..

takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...