Gå til innhold

DETTE ER JO ET AKTIVT FORUM u/t

Anbefalte innlegg

Gjest funksjonshemmet

Jeg har prøvd å bruke dette forumet men det er liten respons å få . Det må jo være fler enn deg og meg her. Har masse ting jeg kunne tenke meg å diskutere men jeg får ikke svar så jeg har egentlig gitt opp. Men kanskje du har flere spennende ting på tapetet enn meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55165-dette-er-jo-et-aktivt-forum-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest akkjasann

Det har jeg også tatt opp tidligere - men det er like dødt her for det. Som forelder til funksjonshemmet barn skulle jeg ønske at det var litt mer fart her på forumet - det kunne vi hatt nytte av. Men det ser ikke ut til at foreldre med funksjonshemmede barn er særligmye på nett. Det er slik også på forumet til foreningen for foreldre til barn med handicap......

Vet ikkehva en kan gjøre for å få folk "på banen". Noen som har ideer?

Gjest hvor er dere

Det har jeg også tatt opp tidligere - men det er like dødt her for det. Som forelder til funksjonshemmet barn skulle jeg ønske at det var litt mer fart her på forumet - det kunne vi hatt nytte av. Men det ser ikke ut til at foreldre med funksjonshemmede barn er særligmye på nett. Det er slik også på forumet til foreningen for foreldre til barn med handicap......

Vet ikkehva en kan gjøre for å få folk "på banen". Noen som har ideer?

hvilket handicap har ditt barn ?

Har en med forsløpig ukjent syndrom og en med ADHD! Hva med deg?

Litt rart ; ja!

Har vært her ett par ganger , men....

Jeg har ei jente med AD/HD , en gutt med alvorlig blødersykdom+ deffekt og ei jente med atopisk astma!

Er av og til inne på Bokstvbarn og astma/lungesykdommer , men gutten min sin sykdom er så pass sjelden at jeg ikke vet hvor han hører til ?!

Mvh

Gjest DOL-historikeren

Forumet oppsto på oppfordring fra brukerne.

Det kommer stadig ønske om nye fora for særgrupper.

Kanksje erfaringen fra dette forum viser at det ikke er så gunstig med for stor oppdeling.

Kan funksjonshemming diskuteres i andre og større fora?

Annonse

Gjest Milky

Jeg tror dette kan fungere som et forum for å dele generelle erfaringer og tanker rundt det å være funkjsjonshemmet / ha et funkjsonshemmet barn.

Men sansynligvis er det vel ikke så mange her inne med de samme diagnosene, så hvis man stiller spørsmål eller tar opp tema som helt spesifikt (kun) angår ens egen sykdom er det vel heller tvilsom om det blir noen diskusjon av det... Dessuten kan man jo ikke forvente en slik aktivitet som f.eks på foreldre-forum, siden vi er en mindre gruppe som hører til på dette forumet.

Men jeg er enig i at det er et heller dødt forum pr i dag, og det gjør at det er sjelden jeg selv er innom her, mens jeg ofte er på foreldre-forum..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...