Gå til innhold

Eg sug i nynorsk


Gjest Budeiemor

Anbefalte innlegg

Gjest Budeiemor

Finnes det en snill sjel der ute som kan nynorsk?=) Vil du i såfall skumlese gjennom teksen og rette de groveste feilene for meg? Da er du en knuppe-lupp!!

"Veit du kor mykje klokka er?"

Arild beit seg i leppa. Han skamma seg over at han ikkje hadde sagt unnskyld først.

"Eg meinte unnskyld, veit du kor mykje klokka er?" Damen såg på Arild med mysene augo.

"Kvart på ti" svara ho.

Damen virka ikkje særleg vennleg. Ho snudde ryggen til med ein gong.

Arild undra kvifor ho vart så sur, men fant ingen meining.

Det var keisamt å stå her og vente på t-banen. Arild hadde stått her i ti minuttar allereie. Kanskje lengre.

Han såg ned på skoa sine. Slitte og holete. Ved sidan av såg han eit par damesko. Dei var fine. Rødt skinn. Arild granska dei.

Deretter for blikket hans frå skoa og oppover til andletet hennar. Ho vart pen. Like pen som skoa. Arild hadde lyst å fortelje henne det, men turte ikkje. Kanskje det vart best.

I vindauget på Narvesen kunne han sjå både sitt og hennes spegelbilde. Passa dei saman? Ho vart ein del høgare. Men hårfargen passa! Begge hadde dei blondt hår. Arild likte å sjå på seg sjølv. Synes ikkje han såg så aller verst ut. Ikkje til å ha spist så mykje søtsaker som han hadde gjort i løpet av dei siste åra! Arild så seg sjølv som muskelmann. Ein høg, stilig muskelmann. Fin på håret og nye kler. Han drømte seg bort og trudde nesten fantasiane vart sanne. Flaks at han kom til seg sjølv, for som muskelmann ville han gått rett bort til den pene

jenta og sagt at ho vart like vakker som skoa sine.

På forhånd tusen,tusen hjertlig takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ein rask gjennomgang:

1)Dama såg på Arild med mysande augo.

2) Fant skal vere fann

3) Eg trur rødt går men raudt er betre nynorsk

4) Ho var pen (du har brukt vart fleire plassar her, men det er ei anna form av ordet). Kanskje det var best. Ho var ein del høgare.

5) hennar spegelbilde/bilete

6)hårfarga

7)synest ikkje

8)nye klede

9)var like vakker som skoa

Det skulle vere dei verste feila. Lukke til med nynorsken. Det er eit flott språk.

Helsing ei som no skriv nynorsk til dagen, men som er oppvaksen med bokmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballstein Bråfant

"Veit du kor mykje klokka er?" Arild beit seg i leppa. Han skamma seg over at han ikkje hadde bede om orsaking . "Eg meinte : Orsak, veit du kor mykje klokka er?" Dama såg på Arild medan ho myste med augo. "Kvart på ti", svara ho. Dama virka ikkje særleg venleg. Ho snudde ryggen til med ein gong. Arild undra kvifor ho vart så sur, men fant inga meining. Det var keisamt å stå her og vente på t-banen. Arild hadde stått her i ti minuttar alt, kan hende lengre. Han såg ned på skoa sine; slitte og holete. Ved sidan av såg han eit par damesko. Dei var fine; raudt skinn. Arild granska dei. Deretter for blikket hans frå skoa og oppover til andletet hennar. Ho var ven. Like ven som skoa. Arild hadde lyst til å fortelje henne det, men turte ikkje. Kanskje det var best ? I vindauget på Narvesen kunne han sjå både sitt og hennar spegelbilete. Høvde dei i hop? Ho var ein del høgare. Men hårfargen passa! Begge hadde dei blondt hår. Arild likte å sjå på seg sjølv. Synes ikkje han såg så aller verst ut. Ikkje til å ha ete så mykje søtsaker som han hadde gjort i løpet av dei siste åra! Arild såg på seg sjølv som muskelmann. Ein høg, stilfull muskelmann; fin på håret og nye klær. Han drøymde seg bort og trudde nesten fantasiane var sanne. Flaks at han kom til seg sjølv, for som muskelmann ville han gått rett bort til den vene jenta og sagt at ho var like vakker som skoa sine.

På forhånd tusen,tusen hjertlig takk.

Ps ! jeg har utført en hastejobb. Jeg har heller ikke rettet opp tunge formuleringer. Jeg har valgt bort noen ord , som du faktisk kan bruke fordi de ikke klinger i mine ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Er ikke helt sikker, men dette var noen av de ordene jeg reagerte på:

først = fyrst

unnskyld = orsak

rødt = raudt

hennes = hennar

stilig = stileg

drømte = drøymde

Du bruker "vart" som "var", og det betyr egentlig "ble". Det blir lettere for oss som skriver bokmål til vanlig å bruke "blei" istedet.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke helt sikker, men dette var noen av de ordene jeg reagerte på:

først = fyrst

unnskyld = orsak

rødt = raudt

hennes = hennar

stilig = stileg

drømte = drøymde

Du bruker "vart" som "var", og det betyr egentlig "ble". Det blir lettere for oss som skriver bokmål til vanlig å bruke "blei" istedet.

:o)

Fyrst/først er valfritt. Eg er gått over til å bruka ø i dei fleste ord, for eg seier ø.

Det heiter stilig, IKKJE stileg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Veit du kor mykje klokka er?" Arild beit seg i leppa. Han skamma seg over at han ikkje hadde bede om orsaking . "Eg meinte : Orsak, veit du kor mykje klokka er?" Dama såg på Arild medan ho myste med augo. "Kvart på ti", svara ho. Dama virka ikkje særleg venleg. Ho snudde ryggen til med ein gong. Arild undra kvifor ho vart så sur, men fant inga meining. Det var keisamt å stå her og vente på t-banen. Arild hadde stått her i ti minuttar alt, kan hende lengre. Han såg ned på skoa sine; slitte og holete. Ved sidan av såg han eit par damesko. Dei var fine; raudt skinn. Arild granska dei. Deretter for blikket hans frå skoa og oppover til andletet hennar. Ho var ven. Like ven som skoa. Arild hadde lyst til å fortelje henne det, men turte ikkje. Kanskje det var best ? I vindauget på Narvesen kunne han sjå både sitt og hennar spegelbilete. Høvde dei i hop? Ho var ein del høgare. Men hårfargen passa! Begge hadde dei blondt hår. Arild likte å sjå på seg sjølv. Synes ikkje han såg så aller verst ut. Ikkje til å ha ete så mykje søtsaker som han hadde gjort i løpet av dei siste åra! Arild såg på seg sjølv som muskelmann. Ein høg, stilfull muskelmann; fin på håret og nye klær. Han drøymde seg bort og trudde nesten fantasiane var sanne. Flaks at han kom til seg sjølv, for som muskelmann ville han gått rett bort til den vene jenta og sagt at ho var like vakker som skoa sine.

På forhånd tusen,tusen hjertlig takk.

Ps ! jeg har utført en hastejobb. Jeg har heller ikke rettet opp tunge formuleringer. Jeg har valgt bort noen ord , som du faktisk kan bruke fordi de ikke klinger i mine ører.

Dette var langt betre enn den opprinnelege teksten til Budeiemor!

Fortid av finna heiter fann, ikkje fant.

Synes (presens/notid) ville eg ha skifta ut med syntes(t), då ho stort sett brukar fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Fyrst/først er valfritt. Eg er gått over til å bruka ø i dei fleste ord, for eg seier ø.

Det heiter stilig, IKKJE stileg.

*legger meg langflat* Jeg sa vel at jeg ikke var sikker? Eller glemte jeg det?? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein rask gjennomgang:

1)Dama såg på Arild med mysande augo.

2) Fant skal vere fann

3) Eg trur rødt går men raudt er betre nynorsk

4) Ho var pen (du har brukt vart fleire plassar her, men det er ei anna form av ordet). Kanskje det var best. Ho var ein del høgare.

5) hennar spegelbilde/bilete

6)hårfarga

7)synest ikkje

8)nye klede

9)var like vakker som skoa

Det skulle vere dei verste feila. Lukke til med nynorsken. Det er eit flott språk.

Helsing ei som no skriv nynorsk til dagen, men som er oppvaksen med bokmål.

Nei, du og du!! Finst det *fleire* av oss?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...