Gå til innhold

Kan noen anbefale en god gitarbok...


Lynx

Anbefalte innlegg

for nybegynnere - helst en som ikke er kjempedyr, siden jeg ikke vet hvor lenge interessen holder seg.

Sønnen min på 11 år vil _så_ gjerne lære å spille gitar. Gitar har jeg, men siden jeg selv er nokså "vranglært" og kun kan spille på gehør uten å vite navnet på mer enn noen få av de grepene jeg kan, så hadde jeg tenkt å kjøpe en bok til ham så han fikk lære på skikkelig vis. Det beste hadde vel vært et kurs, men musikkskolen her er "nede for telling" og gir kun svindyre enkelttimer, så det er ikke aktuelt.

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillebjørns (Nielsen) gitarbok er meget god, tror den er utgitt med kasset eller video også !

Om han gidder å lære det som står i den, så kan han spille alt anna etterpå.

PS! Ikkje kjøp noe gitarkurs fra "Rockestjerner", der lærer en omtrent ingenting av de grunnleggende tingene, bare tamt og fjas ! :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...