Gå til innhold

Ingera, Cmoo, Velouria, Dewey - andre som vet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har dere ikke campingplass i hjembyen? He he...1 ting er at menn ikke er velkomne, en annen ting er at nøyaktig dato ikke er fastsatt....Men det faller vel ganske nær en burdag jeg vet om =)

Ok da... hva om jeg sier at jeg tar med meg Mettewa og kommer istedet da? Går det?

Helgen som begynner med den bursdagen du vet om?

Ok da... hva om jeg sier at jeg tar med meg Mettewa og kommer istedet da? Går det?

Helgen som begynner med den bursdagen du vet om?

Hei igjen.

Riktig helg, ja! Det eneste som er i boks er billetter for ingera m/datter. Ellers har vi bare proklamert det til dewey og Velouria, siden vi hadde en morsom køddechat om det med grilling. Men det blir kanskje alvor av møtet alle oss imellom, så hold av helgen enn så lenge, hvis dere tør da...hehe...Jeg må bare finne en erstatning for ingera, som egentlig er mitt alter ego =)

Hei igjen.

Riktig helg, ja! Det eneste som er i boks er billetter for ingera m/datter. Ellers har vi bare proklamert det til dewey og Velouria, siden vi hadde en morsom køddechat om det med grilling. Men det blir kanskje alvor av møtet alle oss imellom, så hold av helgen enn så lenge, hvis dere tør da...hehe...Jeg må bare finne en erstatning for ingera, som egentlig er mitt alter ego =)

Du beit ikke sist vi traff deg...så da skulle vi tørre denne gangen og...hehehe

Hadde vært kjempekoslig iallefall...!!!

Venter spent på om det blir noe...

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...