Gå til innhold

Hvor skal jeg dra??


Gjest Bonuspoeng

Anbefalte innlegg

Gjest Bonuspoeng

Har endelig opparbeidet nok poeng til en bonusreise innen Europa. Hva skal jeg velge?? Det er så mye som frister; Roma, Wien, Paris, Praha, Barcelona? Noen gode forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Italia, Italia eller Italia.

Roma er bra om du ikkje har vært der før, men myyyyyeeee turister om sommeren, dra til Toscana du fks Firenze !

*heldiggrisen* :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bonuspoeng

Italia, Italia eller Italia.

Roma er bra om du ikkje har vært der før, men myyyyyeeee turister om sommeren, dra til Toscana du fks Firenze !

*heldiggrisen* :-)

Mvh

Italia frister ja, Roma, Venezia eller Firenze. Men skal være mye fint i øst-europa også, Praha eller Budapest feks........ uff, valgets kvaler - *luksusproblem* ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barcelona

Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona

Ingen over, ingen ved siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bonuspoeng

Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona

Ingen over, ingen ved siden.

Tar gjerne begrunnelser også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar gjerne begrunnelser også :-)

Begrunnelser ja :-)

Italia på grunn av det nydelige og melodisk klingende språket, treghet og den avslappa holdningen folk har, arkitekturen, historiske steder, musikken, billedkunsten, monumentene, statuene, kirkene, vinen, maten, klimaet og kvinnene !

Firenze = Uffizi galleriet med (bl.mange a.) "VENUS FØDSEL" av Sandro Botticelli originalt !!!!!!!

+ Alt anna kulturelt og historisk osv.osv...

*sikler på tastaturet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bonuspoeng

Begrunnelser ja :-)

Italia på grunn av det nydelige og melodisk klingende språket, treghet og den avslappa holdningen folk har, arkitekturen, historiske steder, musikken, billedkunsten, monumentene, statuene, kirkene, vinen, maten, klimaet og kvinnene !

Firenze = Uffizi galleriet med (bl.mange a.) "VENUS FØDSEL" av Sandro Botticelli originalt !!!!!!!

+ Alt anna kulturelt og historisk osv.osv...

*sikler på tastaturet*

Høres fristende ut dette Geir, bortsett fra at jeg da foretrekker de italienske mennene fremfor kvinnene. Kjekke karer :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

Italia frister ja, Roma, Venezia eller Firenze. Men skal være mye fint i øst-europa også, Praha eller Budapest feks........ uff, valgets kvaler - *luksusproblem* ;o)

Reis til Praha - Du vil forelske deg i den byen!!

Veldig billig å bo, spise og drikke (øl er mange steder billigere enn kaffe *s*).

Du får som regel god bostandard.

Ellers er det billig å shoppe bl.a. krystall.

Mye nydelig arkitektur hvor enn du snur deg.

Drøssevis av konserter og museer. Nivået på spesielt klassiske musikere er ofte veldig høyt.

Du føler deg ikke "innestengt" siden du kan se lengre enn byen.

Ingen veldig store avstander å gå.

Kjempebillig og effektiv kollektivtransport.

Meget godt utvalg i utesteder.

Generelt trivelig atmosfære.

God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italia, Italia eller Italia.

Roma er bra om du ikkje har vært der før, men myyyyyeeee turister om sommeren, dra til Toscana du fks Firenze !

*heldiggrisen* :-)

Mvh

Firenze og Roma er fantasisk! Uffizi, og Duomo-kirken er ytterst fascinerende, men også den deilige store Boboli-hagen er nydelig.

Selvsagt må også nevnes Venezia, men styr unna i juli, særlig august, det kryyyr av turister og blir dermed en god del mindre sjarmerende.

Selv ville jeg nok valgt Barcelona, fordi jeg aldri har vært der, og jeg vet jeg hadde falt pladask!

Jeg har for øvrig valgt Thailand som feriemål i sommer, men dit rekker vel ikke bonuspoengene dine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...