Gå til innhold

bikinilinja


jubaduba

Anbefalte innlegg

Hei!

Har problemer med at det alltid står igjen "skjeggstubber" når jeg barberer bikinilinja. Aldri noe problem med leggene eller armhulene, men bikinilinja blir altså aldri glatt. Har prøvd å barbere mot hårene, men da hender det at jeg får inngrodde hår og stygge røde kuler. Får dessuten ikke bort alt da heller.

Noen gode råd?

(Og ja.. barberhøvelen er helt ny)

Var forresten noen som sa at venus høvelen var mye mer effektiv enn den vanlige fra gilette. Noen erfaringer med dette?

Eller anbefaler dere andre måter å fjerne hår fra bikinilinja på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ikke det fryktelig vondt da? aldri prøvd jeg.. hva slags voks anbefaler du da?

Slutt å rake på sånne steder. Jeg har brukt pinsett. ikke vondt, litt arbeidskrevende, varer lengst og du slipper skjeggveksten.

Høres felt ut, tips ,....gjem deg godt dersom du gjør det i arbeidstiden. Det hjelper forresten å drikke litt vin før du setter i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk voks eller hårfjerningskrem.

Har prøvd med Nair hårfjerningskrem, men funka ikke særlig bra det heller.

Pinsett har jeg ikke tålmodighet til!

Får kanskje prøve den voksen da.

Men hvilken voks er minst ubehagelig og mest effektiv?

Og må håret ha en viss lengde for at det skal funke med voks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skrik* er du gal? det må da gjøre fryyyyyktelig vondt? *krymper seg*

Det gjør vondt de første gangene...nå kjenner jeg det ikke lenger! Og mye bedre enn voks, for du kan stoppe når du vil ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vondt de første gangene...nå kjenner jeg det ikke lenger! Og mye bedre enn voks, for du kan stoppe når du vil ;-)

men i svarte - hvor god tid tror du man har? *************IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKK!******************************************:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hørt om det - det er visst litt dyrt, og gjøres i salong, men hvis det er en gang for alle, må det vel være verdt pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare hørt om det - det er visst litt dyrt, og gjøres i salong, men hvis det er en gang for alle, må det vel være verdt pengene?

Skal visst være tingen har jeg hørt. Mange penger - og så borte vekk. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men i svarte - hvor god tid tror du man har? *************IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKK!******************************************:-)

Jammen flisa da, det er da en perfekt tidtrøyte på buss, tog og venteværelser, samt på kjedelige kinofilmer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...