Gå til innhold

hva kan man glede seg over?


Gjest gullet

Anbefalte innlegg

Gjest gullet

Noen vil kanksje si at jeg er deprimert ,men antidepressive har ikke hjulpet meg.Jeg føler ingen glede over livet.Synes livet er for mye rutine og kjedelig.Jeg er tiltaksløs og orker ikke å gjøre noe selv om jeg er hjemme hver dag.(er 100% sykemeldt). Nå skal jeg kanskje begynne på skole til høsten ,men jeg vet ikke om det er det jeg vil.Er redd for at jeg ikke vil klare et høyskole studium. jeg har en herlig samboer og vi har vært sammen i 7 år.Har ingen barn , noe som vi har lyst på, men har problemer med å få til.

Hvordan skal man klare å glede seg over livet?

Hva skal til for å få et lykkelig liv?

Det er jo ikke vits i å leve hvis alt bare er gørr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan glede deg over våren og sommeren, dere kan øve på å lage barn *s*, kos deg med en god bok, gå på kino sammen, besøk gamle venner, lag god middag sammen, ta dere en ferie sammen og "plei forholdet".

Utrolig hvor lykkelig jeg blir når sola skinner og jeg og kjæresten drar på piknik i skogen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan glede deg over våren og sommeren, dere kan øve på å lage barn *s*, kos deg med en god bok, gå på kino sammen, besøk gamle venner, lag god middag sammen, ta dere en ferie sammen og "plei forholdet".

Utrolig hvor lykkelig jeg blir når sola skinner og jeg og kjæresten drar på piknik i skogen ;-)

Men hva når jeg ikke har lyst å gå ut fordi jeg føler meg på bånn.Jeg er for tykk til å vise meg i sommer klær (syns jeg), og jeg har mistet lysten til alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...